Aşk ve şarki

214 5 0
                                    

Katheren ve jakson coktan gitmişlerdi jamie onu sakinleştiriyordu ve demont billy onlari enstutuye götürecek büyüleri soyluyorlardi.Lydia" teşekkürler demont ve billy" demont ve billy kafkasını saladi. Demont" seni görmek cok güzel di Lydia " Lydia gülümsedi. Demont" hazirmisiniz" önlerinde bir geçit açildi cok parlakti içi su gibiydi. Jamie" bu kapi sadece enstutude var nasi..." Demont" bir iblis efendisi açabilir kapiyi" dedi. Alison taylor Lydia Leo ve jamie kapidan geçtiler . Arttik enstutuydelerdi Lydia güvende hissediyordu. Jamie" artik guvendesin ama onlar yari iblis yari golge avcisi içeri girebilirler yani senin yaninda her zaman birisi olmali " taylor" ben onun yaninda olabilirim" jamie" alima ama demicem, sen daha küçük bir ceviz tanesini koruyamasin insan." Herkes gülmeye başladi jamie" ben yapicam ben korucam" alison" tamam taylor gel" Leo " ben odama cikip biraz uyucam" Lydia ve jamie sol taraftaki merdivenlerden ciktilar diğer herkes sağ taraftaki merdivenden cikti. Jamie kapiyi aç" hadi gir içeri" bürosa Lydia ınn odasi değildi kimsenin oda si değildi burasi kutuphaneydi.

Jamize aşağıya indi merdivenlerden Lydia gel işaret eti. Lydia merdivenden indi. Jamie cok hiZliydi ve pianonun balina oturdu. Jamie pianoyu çalmaya başladi ve cok guzel caliyordu Lydia da şarki söylemeye başladi.

---------------

Alison ve taylor alisonun odasinda oturuyorlardi.

Taylor:" alison"

Alison:" efendim"

Taylor:" biliyorum yeni taştik ama seni seviyorum hemde cok "

Alison:" bende seni seviyorum" dedi ve opuşmeye başladilar!!!

---------------

Leo camdan bakiyordu ve kimi görsün o billy di. Billy el salidi Leo hemen odasindan cikti ve merdivenlerden indi. Kapiya yöneldi.

Leo:" nasil oluyorda buraya gire biliyorsun"

Billy:" ben yari büyücü yari iblisim o yüzden girebilirim" dedi ve Leo yü öptü.

----------------

Jamie:" cok guzel şarki soyluyorsun"

Lydia gülümsedi ve :" sende cok guzel caliyorsun"

Jamie:" biliyorum" dedi ve gülümsedi

Jamie:" seni seviyorum hemde cok ilk defa birilerini sevdim"

Lydia:" hiç birilerine aşkı oldun mu?"

Jamie:" hayir hiç kimseyi sevmedim ve aşik olmadim"

Lydia " bende " Jamie onu öpmeye başladi.

--------------

Taylor: ben dişari cikiyorum

Alison: tamam

Gölge Avcilari  iblisler ŞehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin