Lydia" bu bir elbise ama cok kisa ve bana hiç yakişmadi" alison güldü "cok yakişmiş hemde cok ince ve biraz uzun olduğun için cok yakişmiş ama sanki bişeyler eksik. Aaa buldum doğru ayakkabılar ve ruj" uzun bir çizme verdi alison ve Lydia giyidi aynaya gitti ve kendisin iyice süzdü gerçekten cok guzel gözüküyordu ama aklindan şu geçiyordu NEREYE GİDİRUZ ? NEDEN BOYLE GİYİNDİK? Lydia gerçekten hiç bir şey bilmiyordu ve aklinda delice sorular vardi.Alison" işte cok guzel gozukuyorsun ve rujunu sürdükten sonra daha sexy gorunçeksin" alison Lydia'nin eline ruj verdi Lydia hafifçe dudaklarina sürdü nerdeyse hiç görünmüyordu. Alison ruj aldi ve lydia'nın dudaklarine sürdü bastirarak artik kirimizi ruj daha belirgindi alison" al işte daha guzel gözüküyorsun" gerçekten daha guzel gözüküyordu ve akılından lydia GERÇEKTEN DAHA SEXY GÖRÜNÜYORUM KİRMİZİ RUJ SAYESINDE Lydia" herşey için teşekkürler alison gercekten cok ama cok önemi var" alison" önemli değil arkadaşlar boyle yardim eder" gülümsedi alison gerçekten cok guzel bir gülmüştü Lydia da güldü ve jamie kapiyi açti " hazirmisiniz? Aşağa gelin hemen" jamie indi ve ondan sonra Lydia ve alisonda indi jamie aşağıdaydi ve Lydia süzdü. Ona sanki aşik olmuş gibi bakıyordu " cok guzel olmuşsun" Lydia gülümsedi jamie de gülümsedi Lydia " teşekkürler "
Leo" iblisler şehrine hazirmiyiz ve en iyi büyücü billy ray i görmeye" Lydia " ne miley cyrusun babasi billy ray mi?" Taylor güldü Leo " onlar kim bilmiyorum inan bana" jamie" cok guzel olmuş dimi Leo ?" Leo" Hayir tam orospuya benziyor" jamie ona kızgın kızgın bakti jamie" sen onu takma" taylor " bence cok güzelsin her zaman" gülümsedi Lydia
-------------------
Bir ev gibi yere gelmişlerdi müzik o kadar sesliydiki sanki kulak zarlari patlicak gibi . Jamie kapiyi tiklati adam açti ve jamie cebinden siteliyi çikardi ve bir mühür çizdi. Taylor " jamie banada oğret" jamie" sen aşaği dunyalisin yapamazsin sadece gölge avcıları yapabilir" taylor içinden KENDINİ BEĞENMIŞ, ŞIMARIK jamie dedi. Lydia jamienin yaninda gitti Lydia " billy ray nerde ?" Jamie " bilmiyorum ama burda yok" Lydia " hmm.... Tamam..." Dedi jamie ona gülümsedi karşilarina biri çikti ve " o aman tarnim gölge avcilari siz burda ne ariyorsunuz?" Lydia " sen billy ray misin?" Billy " evet dersem ne yapicaksin" Lydia " babam peter huntrert kayip!" Billy " Lydia hunterert,annene cok benziyorsun, benimle gelin lütfen "
--------------------
Cok işsizdi ve karanlikti Lydia cok üşüyordu billy ve Leo konuşuyordu,alison ve taylor konuşuyorlardi jamie ve Lydia yol boyu hiç konuşmamişlardi, jamie " uşuyormusun?" Sesinde merak vardi ve Lydia kafasini saladi evet şeklinde jamie ona yaklaşti ve sarildi.lydia ilk başta ondan nefret etmişti ama sanirim ona aştıkti jamie' de öyle . Jamie çeketini çikarti ve ona verdi. Lydia " Hayir, sen üşumezmisin?" Jamie ona bakti " Hayir üşümem" Lydia " tamam o zaman" Lydia çeketi giydi ona cok büyük gelmişti çünkü jamie ondan üzündu ona elbise gibi olmuştu jamie ona bakti ve güldü " sanirim sana büyük oldu" alayci bir seslen dedi. Lydia " saniri mi ? Cok cok büyük oldu " jamie " evet cok cok büyük oldu" ikiside güldü. Taylor " bir saatir yürüyoruz billy nerdeyiz?" Billy tam cevap vereceken Ateşten olan bir iblis " burda ne işiniz var" billy " demont lütfen insan haline don kardeşim!"
----------------------
Leo " kardeş mi ?!!!" Demont" iblisler şehrine hoş geldiniz" billy" supriz" Leo" gerçekte cok buyuk bir supriz" Demont" kime yardim ediçektim ben?" Jamie" Lydia! Lydia'ya yardin edicektin" demont" ne istiyorsun Lydia!" Lydia" beni nerden taniyorsun?" Demont" baban seni buraya getirirdi benle oynardin seni senden daha iyi taniyorum ve baban seni buraya golge avcilariyla ilgili gorduğun o ruyalari billy ve bana sildirirdi böylece hiç birşey hattirlamicaktin ama şuan sen herşeyi hatırlamak istiyorsun bende sana yardin edicem billy ile ama bir şartim var!" Bu sefer sesi ilk başta huzunluydu ama son sözlerinde bağirmişti Lydia " tamam ne istersen" alison ve Leo " Hayir ! Asla olmaz" diye iki aynanda bağirdi Lydia " neden?" Taylor" onlarin cok sinsi ve açimasiz olduğu için" alison" evet o hakli" Lydia " ama yapmaliyim " jamie" tamam cocuklar yapicak gavgaya gerek yok"demont" kararim şu: taylor senin en yakin arkadaşı ve o burda kalicak " Lydia " Hayir anlaşma yok" taylor " soru yok kalicam" Lydia" sen kafayı mi yedin taylor ! HAYIR BUR DA KALMİCAK DEMONT ANLAŞMA YOK ANLADİN MI?" taylor" Hayir kalicam" alison" sorun yok Lydia onu kurtaricaz" Lydia " TAMAM DEMONT " demont" billy gel ve büyüyü oku bende onun hizhnine giricem. Lydia gözlerini kapat" Lydia gözlerini kapati küçüklüğünü görüyordu annesi ona sariliyordu ve şöyle dedi fisiltiyarak katheren " buyuceksin ve ben seni bulucam" sanirim onu kaçirmadan önceydi.onunde birisi belirdi ve ona cok benziyordu Hayir bu Abisiydi. JAKSON. Jakson" selam kardeş cok uzun zaman oldu görmeyeli aslinda seni hiç görmedim ama neyse " cok soğuk gulmuştu
------------------
Demontin gözlerim açıldı billy büyüyü kesti. Jamie " noluyo?" Demont ve billy" zihninde birisi var ve bu jakson yani absi var Lydia nin zihni biz karşı korunuyor yani anlaşma iptal ve uyanamazsa demeki katheren geldi demek ve yaninda jakson" Lydia hemen uyandi " HAYIR GELMİCEM SEN BENIM ABİM DEĞILSIN !!!" Diye bağirdi jamie hemen onu tutu çünkü düşüyordu.demont " bu büyü cok yakından ancak yapilabilir ve nasil yapıtlar" Lydia" burdalar" parmakla işaret etti. Önünde Lydianin annesi ve abisi duruyordu annesi ona benziyordu Abi'sinin sadece yüz hatları benziyordu gözleri babasi gibi maviydi saçlari babasi gibi siyahti katheren " savaş cikicak sadece şunu söylemeye geldik dikkat edin" Lydia" git burdan sen benim annem değilsin" diye bağirdi ve ağliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Avcilari iblisler Şehri
FantasíaLydai 15 yaşında. Ama ailesinde bir sır var ve bu sır onun bir gölge avcısı olması kötü bir anne umutsuz bir aşk kayıp bir baba ve macera dolu bir hayat