Omlouvám se

211 21 24
                                    

Strašně vás prosím, dočíst do konce...

Hoola... Dneska to nebude díl a... Ani nevím, jak dlouho ani nebude.
O tonhle ví jenom jedna osoba, ale já bych se chtěla svěřit i vám.
Takže...

Moji rodiče se rozvedli a už asi 4 roky u nás žije její druhý manžel. A... On není tak úplně normální (Podle mě)
No... Teďka to neřešme.

V pátek 21. 4 se mě udála taková nepříjemná věc.
Můj otčím je dost výbušného charakteru.
Nasral se na mě, ale bezdůvodně, protože byl opilej (Jak je u něj zvykem)
Já mám takový menší psychický problém, že ze strachu zůstanu v jedné poloze a nejsem schopná pohybu ani slova. A on samozřejmě, když řve přes celé dvě patra, tal se mi čím dál víc zhoršuje psychika...

ON! Jakožto můj NEVLASTNÍ otec, nemá právo na moje poškozování. A... V ten den, mi udělal nejen velkou fyzickou újmu, ale i velkou díru do mojí psychiky.
Teďka se cítím úplně na dně... Mám prostě chuť už buď, jít na WK (stránka, kde se zaregistrujete na velrybu)
Nebo už fakt to skončit.

Psychika mi klesala už od první třídy ve škole. Nikdo se se mnou nechtěl bavit, takže celých sedm let, vyrůstám bez přátel.

Psychika mi ještě více klesla, když jsem stratila toho nejlepšího kluka, který b zároveň mým nejlepším kamarádem.
Probrečela jsem kvůki němu několim nocí.

Jo... Mám samozřejmě 'Kamarádku' pokud se to tak dá říci, ale... S tou... Nebudu to tu radši říkat. Nevím jestli to čte.

Každopádně... Teďka mám jen jednu osobu, která mě drží při zdravém rozumu. the_anonym_girl
Ty jsi jako moje sestra, kterou jsem nikdy neměla. Kdyby jsem tě nepoznala, tak asi tahle ff nepokračuje.
Nikdo mi nikdy tak nerozuměl jako ty. Nikdo mě takhle ani nepodržel <3

No... Takže abych pravdu řekla, celou dobu, co jsem na WP, se přetvařuju, aby mě lidi nezasypávali otázkami.

Takže tohle byla taková část mojeho žovota, ať víte, jak to se mnou ve skutečnosti je a že se nemám tak dobře jako všichni ostatní.

See ya <3

Found A Real Star #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat