MAYA'NIN ANLATIMINDAN:
"Sen o çocuksun." dedim. O nasıl olabilirdi? Nasıl tanıyamadım onu?
"Ne diyorsun Maya? Hangi çocuğum?" dedi. Beni kandırabilirdi ama ruhumu asla.
"Bir yıl önce bir otelin barının kapısına bodoslama kafa atan kız işte o benim." dedim.
Gülümsedi. Gülümsemesine şaşırmıştım.
"Demek sonunda hatırladın?" dedi. Gülümsedim. Allah'ım tipe bak yarabbim. Bu zamana kadar nasıl hatırlamadım onu merak ediyorum. Allah özene özene yaratmış.
"Sen yani ben. Teşekkür ederim sana minnettarım. Sen çok iyi birisin." dedim ve daha fazla dayanamayarak boynuna sarıldım. Biraz önce ağlayan kız şimdi gülümsüyordu.
Çok şaşırdığı belliydi ama yinede kollarını belime doladı. Sonra aklıma gelen şey ile ondan ayrıldım.
"Sen beni tanıdın ama neden söylemedin?" dedim. Yüzüme öylece baktı söyleyecek bir şey aradığı belliydi.
"Gerekli bir şey olarak görmedim. Ondan söylemedim." dedi. Kalas herif goroklo borsoy olorok gormodom ondon soylomodom. Götüm.
"Aman zaten bende öylesine söyledim. Yoksa umrumda falan değilsin öyle sanma." dedim. Oh kaldın mı götüm gibi?
"Ne sanacağım? Zaten herkes bana sarılmak istiyor. Sende onlardan birisin." dedi. Alayla güldüm. Ay ben bu çocuğu boğarım. Ben bu çocuğu gebertirim.
"Ha? Ben mi sana sarılmak istiyorum?Saçmalıyorsun. Sadece duygusal anıma sen denk geldin." dedim. Yoksa neden sarılmak isteyeceğim ki ona? İnşallah cevap bulamayıp öyle kalırsın.
Kerem'in anlatımından:
"Her duygusal anında bir erkeğe mi sarılıyorsun?" dedim. Hayır öyleyse bir daha bu kızı evden dışarı çıkarmamak gerekiyor.
"Ya evet öyle yapıyorum. Ne o kıskandın mı?" dedi. Evet kıskandım demek o kadar çok isterdim ki...
SENİ SEVİYORUM diye haykırmak.
###1 yıl önce###
Onu ilk gördüğümde tam bir sürtük olduğunu sanmıştım. Ama şimdi anlıyorum o gerçekten bir melek kadar masum.
Ben hayatımda ilk defa böyle bir his yaşıyorum. Ve ne olursa olsun bana bu hissi tattıran kız. Bu geceden sonra benim hayatımda büyük yer alıyor...
###Şimdi###
İşte o geceden beri bu kız benim hayatımın merkezi ama bunu bilmiyor. 1 senedir yanına erkek sinek bile yanaşamıyor.
Benim aptal sevgilim ise kendini bu yüzden çirkin sanıyor.
"Kim? Ben seni kıskanacağım ha? Rüya falan gördün herhalde diyeceğim. Orada bile göremezsin." dedim. Durumu iyi toplamıştım. Külliyen yalan kıskançlıktan ölüyorum.
"Aman Allah korusun senin girdiğin rüya ancak kâbus olur." dedi. İşte benim kızım be. Hemen de cevapları yapıştırır.
"Neyse sana, size doyum olmaz. İyi geceler..." dedi ve merdivenleri çıkmaya başladı. Gözden kaybolduğu zaman Ulaş lafa atladı.
"Abi kızlara ne yapacaksınız?" dedi.
"Tabi ki hiçbir şey yapmayacağız." dedim. Maya'ya Zarar vereceğime kendimi öldürsem daha iyiydi.
"Kendi adına konuş o Azra denen kızın benim elimden çekecek çok şeyi var."
...
Umarım beğenirsiniz...
Hadi gelin yarışma yapalım hangi çifti daha çok seviyorsunuz?
Emir&Azra
Kerim &Maya
Ulaş&Güneş
Yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak
Roman pour AdolescentsBİR MAFYA ACIMASIZ VE SADİST, GÖZÜ KİMSEYİ GÖRMEYEN. DERKEN KARŞISINA BİR KIZ ÇIKAR. O KIZ ASLINDA ADAMIN KADERİDİR GENÇ KIZIMIZ İSTE DİĞER HİKAYEDEKİ KIZLAR GİBİ HANIM HANIMCIK BİR KIZ DEĞİLDİ, AĞIZINDAN KÜFÜR DAHİ EKSIK OLMAYAN, SÜREKLİ DERSLERI K...