İT'S RED!

1.3K 26 11
                                    

12 Aralık 2001

"Vay canına şu gökkuşağına baak!" "Eveeet! Ne kadar da mükemmel!" "Hey Selena sende gelip şu renklere baksana!" "Benimle dalga geçmeyin yeter artık!"

Günümüz

Hayatı hiç renksiz gördünüz mü? Tıpkı melodisi olan ama sözleri olmadığı için anlamı olmayan şarkılar gibi. İşte hayat, benim için sözsüz bir melodi...

Selena Gomez: Mecazi anlamda hayatın renklerini görmüyor sanmamıştınız değil mi? Renk körü. Evet, kör değil renk körü. Tıpkı kedilerin hayata bakış açısındaki gibi. Şu anda 21 yaşında ve hayatı boyunca herkes onunla dalga geçti. Onun sevdiği bir sayısı vardı. Ama rengi... Olamadı. Kıyafetlerinin modellerini seçti sadece. Annesi renkleri seçti ona. Ve o bunları haketmiyordu...

Demi Lovato: Selena ile aynı kaderi paylaşmıyor. O sadece arkadaşına destek oluyor. Onun yanında renklerden bahsetmiyor. O sadece... Pişman. Selena'nın renk körü olduğunu öğrendiğinde saçlarını maviye boyatmıştı ve rengi nasıl oldu demişti. Selena söyleyince özür diledi. Ancak Selena o gün bugündür üzgün. Arkadaşına destek olamadığı için. Demi'de suçu kendi üzerinde buluyor hep.

Amanda Lovato: Demi'nin kardeşi. 14 yaşında. Aileleri yoksul değil ancak tehtid altında olduğu için ilk Demi evlendirilmeye çalışılıyor. Demi evden kaçınca babası Demi'yi evlatlıktan çıkarıyor ve Amanda'nın evlenmesini istiyor. Amanda'da evden kaçıyor. Bir daha ablasını bırakmamak ve hayatı yaşamak için. (Demi gibi, sorunsuz.)

Miley Cyrus: Evet kesinlikle Selena ile aynı kader. Renk körü. Ancak doğuştan olmadı o. Kazada babasını ve ağabeyini kaybetti. Sadece onları değil renkleri de...

Erkekleri sonra ekleyeceğim.

İT'S RED!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin