A nakoniec som neprepadol...

454 30 16
                                    

Venovanie: KikiMon33spomenúť používateľa
Vkook

--------------------------------

Jungkook sa sebavedomo vrútil do triedy a za ním hneď jeho partička, ako ich on volal, opičiek.

„Sedíš mi na mojom mieste Park Jimin.“ Jungkook zavrčal na čiernovlasého chlapca sediaceho na jeho obľúbenom mieste.

„A  to vôbec netrápi Jeon Jungkook.“ Čiernovlasý chlapec zdvihol svoj pohľad k Kookovi. Z jeho očí doslova sršal odpor.

„No malo by ak nechceš dopadnúť ako naposledy.“ Zasmial sa Jungkook a založil si ruky na hrudi.

Jimin pokrčil obočie pri nepeknej spomienke na to ako ho Kook a jeho parta dokopali.

V tichosti sa postavil a s zabrblaním „Úbožiak“ prešiel okolo Jungkooka sadnúť si na iné miesto. 

Jungkook sa zo sebavedomím úškľabkom posadil na svoje obľúbené miesto a jeho parta si posadla kolo neho.

Jeon Jungkook, 17 ročný chlapec a bezočivý blbec, ktorý sa pred učiteľmi hrá na svätého.

Aj tak ho opisuje polka jeho ročníka, nie že by to Jungkookovi prekážalo, práveže je rád toľkej pozornosti.

Do učebne vkročila profesorka a všetci žiaci sa postavili na pozdrav. A presne v tomto momente sa Jungkookova osobnosť zvŕta o 180 stupňov.

Kook celú hodinu pozorne sedel a snažil sa vnímať prednášku profesorky chémie.

Jeho známky neboli najhoršie, učil sa celkom priemerne. 45 minút ubehlo relatívne rýchlo a Jungkook sa ani nenazdal a už bol koniec.

Zvonček oznámil koniec vyučovacej hodiny a všetci sa začali baliť.

„Pán Jungkook môžete na slovo?“ vyzvala ho profesorka a Kook bez váhania vstal a išiel k jej stolu.

„Prosíte si pani profesorka?“ Kook nahodil falošný úsmev na profesorku, ktorá mu to zožrala aj s navijakom.

„Vieš Jungkook pozerala som tvoje známky a ostala som udivená, keď som videla tvoju známku z dejín. Ako je možné že prepadáš? Veď ty si šikovný žiak.“ Pokarhala ho profesorka a Jungkook zahanbene sklonil hlavu.

V skutočnosti vôbec nebol zahanbený, ale naštvaný. Jungkook nikdy nevychádzal dobre s tím „blonďavým pokrytcom“ ,ako ho on nazýval, moc dobre. A navyše dejiny ho vôbec nezaujímali.

„Nebuď smutný Jungkook, stíhaš to do konca roka opraviť?“ Spýtala sa ho učiteľka a Kook len záporne zavrtel hlavou.

Koniec roka je za dva týždne, Jungkook si bol vedomý že to nestíha opraviť ani keby sa na hlavu postavil.

„A čo keby si za profesorom Teahyungom zašiel a poprosil ho aby ťa nenechal prepadnúť, že sa to doučíš.
Podľa mňa keď pekne požiadaš tak ti tu päťku odpustí.“ Navrhla profesorka na čo sa Jungkook len zamračil.

Ten návrh a predstava že má toho slizkého hada, ktorý bol vlastne celkom sexi, o niečo žiadať sa mu moc nepáčila, avšak vedel že je to jeho jediná možnosť.

„Tak ja teda za ním zájdem.“ Prehovoril po chvíli ticha na čo sa profesorka len radostne usmiala.

„Som za tvoje rozhodnutie rada Jungkook, bola by škoda keby si opakoval ročník.“ Kook len prikývol a išiel si naspať dobaliť svoje veci.

One Shots |BTS na prianieWhere stories live. Discover now