*Policeman* (2/2)

303 19 5
                                    

Tu je pokračovanie poviedky policeman. Dúfam že sa vám páči a prosím prepáčte ak tam budú dáke chyby, nečítala som to po sebe.
S láskou vaša corspi <3
_

___________________________________________

Venovanie: --
Varovanie: 18+
Pár: Rapmon x Jungkook

Kolenom mi zatlačil na môj rozkrok a ja som prekvapením vzdychol do jeho úst. Joon sa usmial do bozku a kolenom zatlačil silnejšie. Nevedomky som viac rozkročil nohy.
Namjoon opustil moje ústa a prisal sa na môj krk, zatiaľ čo rukou mi putoval cez brucho a zastavil sa pri mojom opasku. Zatínal som sánku a nesúhlasne vrtel hlavou.
Ja nechcem, nechcem aby sa stalo to k čomu sa schyľuje. Z očí sa mi stále kotúľali slzy.

Joon mi zanechával na krku mokré odtlačky svojich pier. Zrazu sa odo mňa odtiahol a pozrel sa mi do očí. Okamžite som otočil hlavu aby som sa na neho nemohol dívať. Nechcel som sa na neho dívať.
Chytil moju bradu medzi prsti a otočil si ju naspať. Venoval som mu najviac nenávistní pohľad aký som dokázal v tej chvíli urobiť.
Joon sa zasmial a prisal sa naspať na moje pery.
Ústa som držal pevne zomknuté v jednej čiare. Jazykom mi zatlačil na pery avšak ja som mu neplánoval vyhovieť. Behom niekoľkých sekúnd mal ruku z môjho boku na mojom kamarátovi.
Prekvapením som zavzdychal keď ho silno stlačil vo svojej dlani. Joon to využil a zase mi jazykom začal plieniť ústa.

„Prepáč ale si úplne dokonalý" prehovoril Joon a odtiahol sa odo mňa.

Prerývane som dýchal, vlasy som mal rozcuchane na všetky strany a po brade mi tiekli sliny. Namjoon ma schmatol za límec mojej uniformy a pritiahol si ma k sebe.
Nohy som mal roztrasené a tak som sa pod tým prudkým pohybom zosypal na neho. On mal však rýchla reflexi a jednou rukou na chmatol okolo pasu a druhov za zadok. Znova sa hrubo prisal na moje pery a dravo ma bozkával.
Už som prestaval všetko vníma, cítil som sa ako nadrogovaní. Jemne som pootvoril ústa a privrel oči. Joon okamžite prehĺbil náš bozk a usmial sa.

Moje telo ma prestavalo poslúchať a ja som prestaval odporovať. Jedine čo ma zaujímalo boli jeho pery a naše tela truce sa o seba.
Joon začal pomaly kráčať dopredu a tým ma donútil cúvať. Po chvíli som do niečoho tvrdého narazil zadkom. Bol to stôl pri ktorom sme pred chvíľou sedeli.
Namjoon opustil môj pas a zadok a miesto toho mi začal rozopínať uniformu. Keď videl že sa mu moc nedarí, chmatol ju obomi rukami a jednoducho trhol.
Gombíky popraskali a uniforma odhalila moju hruď. Stiahol mi ju po zápästia kde ju nechal, kvôli tomu že cez puta sa nedala prevliecť.
Opustil moje ústa a presunul sa k môjmu krku. Zastavil na mojom ohryzku, okolo ktorého začal krúžiť jazykom.

„Ahh" z úst sa mi dostal nechcený ston.

Kto by bol povedal že ohryzok je tak citlivé miesto. Rukami ma chytil pod stehnami, nadvihol ma a posadil na stôl. Rýchlo si pretiahol väzenské tričko cez hlavu a hodil ho niekam do rohu miestnosti.
Ustúpil o krok dozadu a pozeral sa na mňa. Naklonil hlavu trochu na stranu a jazykom si prešiel po spodnej pere, pričom neprerušoval oční kontakt. Celého som si ho prezrel a nenapadne si zahryzol do pery.
Nepotrebovali sme žiadne slová aby sme vedeli na čo ten druhý myslí.

Joon sa vrátil ku mne a ďalej sa venoval môjmu krku. Z krku prešiel na hruď a ďalej tvoril mokru cestičku k môjmu brušku. Keď sa jeho jazyk dotkol mojej kože na bruchu, po tele mi naskákali zimomriavky a v bruchu ma za šteklilo.
Aj keď som si to stále nechcel úplne pripustiť, bolo to prijemné. Joon sa prudko postavil a zosadil ma zo stola. Opäť sa prisal na moje pery a ja som začal nenapadne spolupracovať. Jeho ruky zablúdili k môjmu opasku ktorý začal rozopínať.
Keď sa mu to podarilo stiahol moje nohavice aj s trenkami dole. Stál som pred ním taký ako ma stvoril boh a on bol už len v trenkách.
Kedy to k sakru ten chlap stihol? Cítil som ako sa mi do tváre hrnie krv a tak som ju sklopil k zemi.

„Uhmm. Taký roztomilí." Zasmial sa Joon a oblizol si pery.

Znova sa priblížil a prudko ma otočil sebe chrbtom. Nečakal som to tak sa zo mňa vydalo slabé zapískanie. Joon ma bez najmenšej milosti ohol cez stôl a pleskol po zadku. Musel som sa zahryznúť do jazyka aby som nezavzdychal. Ležal som na stole zo zviazanými rukami za chrbtom a vnímal iba Joonove ruky ktoré blúdili po mojich bokoch a jeho rozkrok, ktorí bol natisnutý na mojom zadku. Aj cez trenky som cítil aký je tvrdý. A veľký. Znova som začal panikáriť a snažil som sa od Joona dostať čo najďalej.

„Ochh" zavzdychal Joon keď som mu zadkom pri mojom pokuse o útek buchol do rozkroku.

Ruky mi položil na lopatky a zatlačil ma do stolu aby som sa nemohol hýbať.

„Ak ma neprestaneš provokovať bude ťa to veľmi bolieť." Pohrozil mi Joon.

Začal som sa triasť a z očí sa mi kotúľali nové slzy. No ešte som sa nehodlal vzdať. Joonovi som stále odporoval a pokúšal sa vstať. A jemu sa to zjavne moc neľúbilo. Keď sa mi už ako tak darilo a vyzeralo to nádejne, Joon a chmatol dozadu za krk a surovo ma prirazil znova o stôl. Z úst mi vybehol bolestný ston. Jeho veľká ruka zvierala môj krk a druhou buchol o stôl vedľa mojej hlavy.

„Varoval som ťa" zavrčal blízko môjho ucha ktoré následne skusol.

Bolestne som vykríkol. Nečakal som že to urobí tak rýchlo a tak bolestivo. Na jeden šup ho do mňa vrazil až po koreň.
Môj zadok bol v jednom ohni a v očiach sa mi tvorili nové slzy. Pomaly prirazil a ja som si myslel že ma roztrhne na pol. Vydal som veľmi bolestiví ston.
Joon sa prestal hýbať a zohol sa k môjmu krku do ktorého začal kusať. Moje uplakané vzlyky sa trošku utíšili a ja som si začal pomaly zvykať.

Joon sa mi silno zahryzol do krku a začal sa vo mne pohybovať. Rukami sa zaprel vedľa mojej hlavy. Aj keď som veľmi nechcel, nedokázal som nezavzdychať.
Po líci mi stále tiekli slzy avšak teraz už nie slzy bolesti ale hanbi. Hanbi nad tým že sa mi to páči.
Joonove sliny mi tiekli po krku z toho aký bol furt zahryznutý. Nevedomky som nadvihol zadok a tým mu vyšiel naproti.

„Hmm." Zavzdychali sme obidvaja naraz. Joon prirážal stále rovnakým tempom.

„Ahhh" vykríkol som hlasno keď mnou prešla vlna extázy.

Práve narazil na môj uzlíček nervov. Joon si to okamžite uvedomil, opustil môj krk a narovnal sa. Jednou rukou sa zaprel do môjho chrbta a druhov ma chmatol pod krk. Hlavu mi dvihol tak že som nedokázal poriadne ani prehĺtať.
Joonove tempo sa zmenilo. Začal tvrdo prirážať a každým prírazom som mal pocit že sa dostáva hlbšie a hlbšie. Jeho tempo bolo na maximum a ja som mal pocit že zo mňa práve vymrdal mozog.
Pretože jedine čo zo mňa vychádzalo boli len hekavé zvuky. Už som mu ani nevychádzal naproti, preto že vždy keď som sa o to pokúsil bol som tvrdo prirazený naspať do stolu.

Prehýbal som sa v chrbte tak moc, že sa čudujem že som sa ešte nezlomil. Z úst mi tiekli sliny kvôli tomu že som nedokázal prehĺtať.
Joon naraz pustil môj krk a moja hlava padla na studený stvol. No neostala tam nadlho.
Joonova ruka sa vplietla do mojich vlasov a hlavu mi vytiahol naspať hore. Nikdy by som nepovedal že mi robí dobre hrubšie zaobchádzanie.

„U-už... Achh." Nedokázal som ani sformulovať kvôli tej slasti vetu.

Joon ešte pridal a agresívne prirážal. Oči sa mi slasťou zavracali dozadu a cele moje telo sa chvelo.

„Len sa urob maličký. A pekne sa stiahni." Zavrčal Joon a hlboko do mňa prirazil. To som už nezvládol.

„Achhhhhhh" vykríkol som na celu miestnosť, cele moje telo pohltili kŕče. Môj zrak bol zastretý, ja som sa prudko a silno stiahol.

„Kurva j-joo." Vykríkol Joon a s hlbokým prírazom sa do mňa urobil.

Hlasno som dýchal a snažil sa trošku upokojiť. Joon zo mňa vytiahol kamoša a začal sa obliekať.
Ja som ešte stále ležal na stole a rozdýchaval sa. Pri snahe postaviť sa som bol znova silno sotený do stola.

„Bol si úžasný. A ja som tu babu nezabil ale viem kto áno. Ak si po mňa prídeš na budúci výsluch znova ty, poviem ti to." Zasyčal mi do ucha a na stvol hodil moju zbraň a kľúčiky od pút. Potom bez ďalšieho slova opustil miestnosť.

One Shots |BTS na prianieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora