"Ne"úspešný plán

69 4 0
                                    

Yoonmin

Malé prekvapenie, stále žijem. Text som po sebe len urýchlene prebehla, ak sú tam chyby prosím dajte mi vedieť a ja ich opravím.
Príjemné čítanie.

-----------‐-----------------------

Hotelovou izbou sa rozliahol zvuk zvončeka oznamujúci príchod hostí. Jimin ktorý ich už netrpezlivo vyčkával sa akčne postavil z gauča a nadšene podbehol k dverám.

"No konečne, už som si myslel že ste sa poceste stratili" Zasmial sa keď otváral dvere a vpúšťal návštevu dovnútra.

"Nemusíš mať strach, nemáme sa kde stratiť, bývame na rovnakom poschodí" Zasmial sa Hoseok a smelo vošiel dovnútra ako prvý, nasledovaný Jungkookom a Yoongim.

"Tak ale dohodli sme sa o 19:00 a pol hodinu meškáte" založil si Jimin ruky, zavrel za nimi dvere a premiestnil sa do obývačky kde sa zatiaľ chalani usádzali.

"Namjoon rozmlátil fľašu vodky, spadla mu z tých grambľavých rúk a porezal sa na tom skle celkom nepekne. Tak išli s Jinom do nemocnice, možno to bude treba zašiť, vyzeralo to naozaj škaredo. To je aj dôvod prečo tu niesú" Skonštatoval sucho Gi zatiaľ čo pokladal prinesený alkohol na stolík v obývačke, ktorá bola hneď pri vstupe.

Jimin si ho v rýchlosti prezrel. Hoc ho dnes už videl, nikdy sa na neho nevedel vynadívať. Oblizol si suché pery a uhol pohľadom keď sa na neho Yoongi pozrel v záujme zistiť prečo mu neodpovedá.

"Preboha už zase? Ten chalan má naozaj nešťastie na toto" povzdychol si Jimin pri spomienke na ich leadra ktorý večne niečo rozbije.

"Taemu nebolo dobre šiel si ľahnúť." ospravedlnil ho Jungkook.

"No dobre nepredlžujme to a poďme si vypiť, tešil som sa na to dneska celý deň" popohnal ich Hoseok počas toho ako už otváral prvú fľašu s alkoholom. Skočil aj s fľašou natešene na gauč, kde si urobil pohodlie

"Na dnešný parádny koncert" na nič nečakal a rovno si aj schuti odpil z fľaše. Úsmev mu však v sekunde skrútilo keď sa mu ústami rozliala trpká chuť alkoholu.

"Nemôžeš počkať aspoň na poháre?" zamručal Gi a vybral zo skrinky poháre jak na alkohol tak na brzdu. Položil ich na stôl a zvalil sa na gauč vedľa Hoseoka.

Jimin sa na neho letmo pozeral, dneska mu to pristalo viac ako zvyčajne. Čierne rozcuchané vlasy mu padali do očí a on len v tichosti obdivoval jeho krásnu tvár. Už dlhšiu dobu mal na neho crash, Gi ho naozaj priťahoval no vždy sa držal na uzde.

Gi na sebe vycítil Jiminov pohľad a tak sa pozrel jeho smerom načo Jimin rýchlo odvrátil zrak. Sadol si ku stolíku na zem, kde už sedel aj Jungkook, naproti hyungom.

Večer mohol začať
..............

O štyri hodiny neskôr

"Jimin polož ten pohár budeš ožratý jak ja" skonštatoval Jungkook zatiaľ čo už značne napitý sa snažil zobrať Jiminovy pohár z ruky. Ten však šikovne uhol a povýšenecky zazrel na Kooka.

"Ja poznám svoje hranice Kook, pretože ja poznám seba, chápeš Kook? Všetko je to o tebe." Jimin napitý ešte väčšími ako Kook si pohárik nenechal vziať a rýchlo ho do seba kopol. Nevedel koľký to už za dnešný večer bol, nebolo ich veľa, len jeho tolerancia na alkohol bola menšia ako jeho chuť piť.

"No ja viem že som dokonalý ale Jin povedal že svet sa netočí okolo mňa, pretože sa točí okolo neho" zauvažoval Kook

"Jin s nami nepije lebo pije proti nám! A to ma zranilo" trepal Jimin a dramaticky sa vyvalil na Jungkooka.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Apr 12, 2023 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

One Shots |BTS na prianieNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ