8.septembra-pondelok
5:18
Práve ma zobudil Nii-san.. Som ešte trochu ospalá... A k tomu má strach z prvého dňa na novej škole.. Teším sa...ale mám zároveň aj pochybnosti. Aj keď som nemala Grimoire Heart v láske (prvé 4 týždne som nenávidela samú seba,že som tam nastúpila), už som si začala zvykať. Na moje šťastie som v triede s Levy McGarden, ktorú už dlhšiu dobu poznám (zoznámili sme sa v knižnici na jednej akcii). AAAAAAAAaaaaaaa...... Také nervy........
8.00
Práve sedím v novej lavici v novej triede s novými spolužiakmi. Pred tým, ako som prišla do triedy, ma riaditeľ školy, profesor Marokov, "zoznámil" s prostredím školy. Ukázal mi každý kút (ba každý centimeter) tejto obrovskej školy. Samozrejme bol so mnou Natsu-nii, ktorý bol, (kvôli mne) prvé dve hodiny ospravedlnený. Potom som dostala učebnice a rozvrh hodín mojej triedy.
16:03
Prišla som domov. Na môj údiv to dopadlo neočakávane... Doslova. Všetci boli láskaví a milí. S týmto prístupom som nepočítala. Prisadla som si k Levy, ktorá ma po tichúčku zoznámila s celou triedou. Väčšina prišla cez prestávku za mnou a milo ma privítali.. Neprišli len 3-4 baby,ktoré podľa Levy sú namyslené - povolaním dcéra. Ich taká hlava -volala sa Jeniffer- je nadovšetko v tom povolaní najlepšia... Každopádne vypadá to, že si ma nevšímajú... Aspoň nie som stredobodom ich pozornisti....To by mi ešte chýbalo....Po nejakom čase som sa spriatelila s celou triedou (s výnimkou Jeniffer a spol, ktorá sa stále obšmietala okolo jedného fakt pekného chalana -Ryu Fullbuster sa volá tuším). Natsu-nii eštenie je doma. Za necelú pol hodinu idem s Levy, Wendy (spoližiačka) a s dvomi tretiačkami (tuším Lucy a Erza) na nákupy. Musím nechať Nii-sanovi odkaz, aby sa nebál...
21:48
Pred hodinou som sa vrátila.... S dobrou náladou som prišladnu a hlasno zvolala:
"Som domaaaa Nii-saaaaaan..", ale to som netušila, že Natsu-nii spal a ja som ho zobudila.... Ups! A ako vždy, keď ho niekto zobudí je mrzutý....
"Ach, Nee-chan, čo si myslíš, že robíš?!!! Už som spal....", celý rozzúrený začal kričať.
"Gomenasai.." povedala som trasťavým hlasom, pretože mi išlo doplaču... Zas som Nii-sana rozzúrila a on začal kričať... Ako on nemá rád, že ho niekto zobudí, tak ja nemám rada, že na mňa nietko kričí.. Natsu si to hneď všimol a začal ma utešovať...
"A-aké boli nákupy???", spýtal sa s hraným záujmom...
"Boli super... S Levy, Wendy, Lucy-san a Erzou-san sme pochodili každý obchode.."
Po-po-počkať...STOP!....Povedala si Erza a Lucy-chan??"
"Jop.." povedala som.... Počkať, zdalo sa mi to,alebo vážne povedal Lucy-chan????
"Lucy-chan, heh..?" podpychla so ho..
"No-ehhh.....", nemohol násť tie správne slová a začal sa červenať..
"Neboj sa...", povedala som a chytila ho za plece: "nikomu ani muk...."
"Arigatou Nee-chan", povedal a pousial sa...
ESTÁS LEYENDO
The story of one fairy
FanficPríbeh sa odohráva v mestečku zvanom Magnólia. Stredoškoláčka menom Liana Dragneel, o ktorej je celý príbeh prestúpila na školu Fairy Tail. Spozná nových ľudí a veľa kamarátov. Jej brat Natsu je gitarista v skupine Fairies.. Keďže vie, ako Lia miluj...