kapitola 7.

19 2 0
                                    

7. október 10:31-utorok

Zobudila ma príjemná vôňa z kuchyni. Včera po mňa prišiel Ryu a vzal ma k nim, keďuž teda bratia majú "romantické večere". Stručne-Natsu a Lu-chan u nás a Gray a Juvia u Juvii.. Bratovi som nechala vzkaz a dopriala im súkromie. Keď sme prišli k Fullbusterovcom, tak sme si objednali jedlo.. Ako inak, bol to kebab. Potom sme si pozreli film, ktorý sa dokonale zhoduje s našim vkusom- dokonalá komédia. Nasmiali sme sa spolu až nás hádam na ulicu bolo počuť. Ten môj chlap nemá chybu. Koniec filmu si bohužiaľ nepamätám lebo som zaspala ako špalok. Ráno som sa zobudila v Ryuovej posteli.. Ale Kde je Ryuji? Tak som sa ešte v polospánku dotackala do kuchyne, kde rozvoniavali raňajky v Anglickom štýle.

 Ale Kde je Ryuji? Tak som sa ešte v polospánku dotackala do kuchyne, kde rozvoniavali raňajky v Anglickom štýle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ohayo hime-sama."
"Ohayo Ryu-kun."
"Dáš si aj slaninku?"
"Chceš zo mňa spraviť prasiatko??", odpovedala som mu otázkou.
"Budeš moje prasiatko", prišiel k stolu, doniesol tanier s raňajkami a nežne ma pobozkal.
"Navyše, pár pásikov slaninky neuškodí." Dodal.
"Itadakimasu", povedali sme a začali raňajkovať.
"Tak luxusné raňajky som už dlho nemala."
"Ďakujem. Často cez víkend také robievam", a začal sa červenať? Pozrela som sa na neho pýtavým pohľadom.
"No... Varenie, jeee..  tak trochu moja.... Moja, moja...  Vášeň."
"Máloktorý chalan vie dobre variť a ešte málo tých, čo to aj baví." Ostala som v nemom úžase. On zas ostal v rozpakoch. Chytila som ho za ruku a povedala: "nemusíš sa báť, nikomu to nepoviem."
"Ďakujem poklad ❤️".
"Ale na oplátku chcem takéto raňajky 😁."
"Pre môj kvietok čokoľvek ❤️."

15:50
Doma... Zničená viac ako keby som robila 12 hodín. Keď sme s Ryujim umývali riady, tak nám zazvonil telefón, že máme skúšku. Dorazili sme tam ako posledný.... Ešte sme ani v miestnosti neboli, počuli sme ako predmety narážajú buď do steny alebo o podlahu. Otvárali sme dvere keď zrazu niekto kričal: "POZOR!!" K nám letel nejaký predmet. Ledva sme zavreli dvere aby nás (hlavne mňa, lebo ja som vchádzala prvá) to "niečo" nezabilo. Nebol tak veľký náraz. Opatrne sme vošli dnu, aby sme zistili čo sa deje... Samozrejme ako vždy: Natsu a Gray.. Zas sa hádali a hádzali po sebe všetko čo im prišlo pod ruku.
"Si mŕtvy ty 'všade pohybujúci nahý' bastard."
"Aby si to skôr naschytal ty, ruzovláska."
Lu-san a Juvia-san k nám pribehli.
"Už nevieme čo máme robiť. Skúšali sme všetko."
"Nebojte sa.. Niečo už vymyslíme." Upokojovala som baby, zatiaľ čo Ryu sa snažil niečo vymyslieť.
"Tak to vypadá, že tu nie sme posledný." Povedal Ryuji, vytiahol mobil a vyšiel z miestnosti. Po pár minútach sa vrátil s Gajeelom. Posledný zo skupiny čo dneska nemal prísť.
"Prepáč, že sme tak náhle zavolali a pokazili ti plány, ale nevieme si už rady ", prišla za ním Juvia.
"V poriadku... Aj tak sa mi zmenili plány."
Vbehol medzi tých dvoch idiotov a odtiahol ich od seba.
"Upokojte saaa!! Máme 17 dní, ani to nie, do súťaže. Takýmto spôsobom, skončíme ako minule. Ak chceme tento rok vyhrať, tak sa prestaňte hádať!!!" Zvrieskol na celú miestnosť.
Všetci sme stíchli.. A chlapci? Ako sochy ostali.. potom skúška prebehla hladko. Na konci si Natsua a Graya ešte odchytil Gajeel a donútil ich sa udobriť.. Potom všetci traja išli na to slávne chlapské "jedno" pivko. Ryuji išiel k nám s tým, že naši bratia vrátia a spolu sa najeme.. Mala som hroznú chuť na dango 🍡. Tak naša večeru bude moje obľúbené jedlo. Ideme zrobiť cestíčko 😋.

17:20
Cestíčko hotové, dango sa už robí. Bratia sú doma už 10 minút. Prišli v celkom dobrom stave, čo sa čudujeme.

18:03
Už som potrebovala dobre domáce dango.. Gray a Ryu pre chvíľkou odišli. Natsu si pustil film a ja sa idem prichystať do školy a preskúšať trochu hlasivky.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The story of one fairy Where stories live. Discover now