22. septembra 5:04 pondelok
"Ohayo Nii-san."
"Ohayo", odpovedal rozospato a zívol si.
"Gome za včerajšok." povedala som.. Nechápal. Nečudujem sa mu.
"Gome, že ste museli kvôli nám zrušiť skúšku."
"To je v poriadku aj tak by nebola, lebo Gajeel nemohol prísť. Bez neho, bez kohokoľvek iného by sme neskúšali." Povedal a usmial sa.
"Poďme do školy, nech nemeškáme." Dodal
"Okej Nii-san."9:09
Keď sme prišli do školy, čakal na mňa Ryu. Natsu-nii si toho ani nevšímal.. Asi ho bral ako "nepodstatnú" osobu.
"Ahoj" prišla som k nemu a pozdravila ho.
"Ahoj" povedal a vlepil mi pusu na líce. Ruka v ruke sme išli do triedy. Nikam sme sa neponáhľali. Toto nie je pravda! Najkrajší chalan v triede (ak nie aj na škole) si vybral práve mňa!! 🖤 Nemôžem tomu uveriť! Čo by ostatné baby za to dali?! Toto je splnený sen. Keď sme boli na konci chodby so skrinkami, zazvonilo na hodinu.
"Poďme! Pokiaľ prídeme neskoro, Freed-sensei nás zabije", ponáhľala som ho začala ťahať za ruku. No jeho ani nehlo. Bol ako soľný stĺp.
To som až taká slabá?! Pomyslela som si v duchu.
"Niet sa tam ponáhľať", odvetil flegmaticky.
"Ale-...", Chcela som protestovať, ale prerušil ma..
"Freed je pohodový učiteľ. Nič nám neurobí." Povedal a usmial sa..
"Nie keď myslíš.. Ale vyhovorím sa na teba keď bude zle.", Povedala som a vyplazila na neho jazyk.
"Máš na to plné právo.", Odvetil a vlepil mi pusu. A tak sme sa doslova slimačím tempom vliekli z prízemia (šatne a skrinky) až na 2. poschodie, kde sme mali triedu. Tam sme si venovali posledný bozk, rozdelili ruky a zaklopali.
"Ďalej..", ozval sa hlas profesora Freeda.
"Prepáčte, sensei, ale zablúdili sme." Povedal a usmial sa, akoby za to nemôže.
"Ryuji.. To, že sa Liana stratila, by som jej odpustil, ale na žiaka, čo chodí do tejto školy pomaly 2 rok, je to chabá výhovorka." Povedal a zaškúlil na neho.
"Sadnite si."16:08
Ja, Natsu-nii, Gray a Ryuji-kun čakáme na ostatok kapely. Nii-san a Gray si ladia akordy na gitarách a ja a Ryuji-kun študujeme text piesne... Už to skoro máme. Už len doladiť hlasy.18:47
Skúška prebehla hladko, čo je dosť divné.. Nii-san a Gray sa dosť často hádajú o to, kto je lepší gitarista.. Dneska bolo podozrivo ticho.. Bez hádok, bez konfliktov.. Natsu-nii nám oznámil, že budeme spievať každý sólo, a že si máme vybrať čo najrýchlejšie.. Ja som už mala v tom jasno a vybrala som si Levianth Axol- Remember
A Ruyji si vybral My Demons- Starset
Práve sa učím angličtinu na zajtrajšiu písomku.... Keďže sa venujem skladbám, tak mi celkom ide.. už to mám skoro v malíčku..
DU LIEST GERADE
The story of one fairy
FanfictionPríbeh sa odohráva v mestečku zvanom Magnólia. Stredoškoláčka menom Liana Dragneel, o ktorej je celý príbeh prestúpila na školu Fairy Tail. Spozná nových ľudí a veľa kamarátov. Jej brat Natsu je gitarista v skupine Fairies.. Keďže vie, ako Lia miluj...