(1.bölüm)

157 2 0
                                    

Yıllar önce bir çocuk yaşarmış bu cocuğun adı Ömer'miş. Bu çocuk çok yaramaz bir okadarda akıllıymış. Bir gün canı sıkılmış ve bir maceraya atılmak istemiş 4 arkadaşınıda yanına almış.

bunlar:

Yusuf: Maymun çocuk

Mert Ali: Tabiatın bilgi kaynağı

Ekrem: Refleksleri gelişmiş ve güçlü

Eren: Kurnaz

Ömer ise pratik zeka

Ömer aklından geçeni arkadaşlarına söylemiş. Ekrem 'Fakat ailemize söyliyelim'

Mert Ali 'Bence onlara söylemeyelim çünkü onlar izin vermezler.' herkes Mert Ali'ye hak vermiş. Eren 'eşyalarımızı alacak kadar paramız yok ki'

Ömer 'Eren doğru söylüyor nereden bulacağız o kadar eşyayı'

herkes düşünmeye başlar...

Yusuf söze atılır ve 'bizim orda Deli Ahmet adlı kişi yaşar biraz delidir bu yüzden ondan eşya alabiliriz,hemde ücretsiz'

Beş arkadaş yola koyulurlar Deli Ahmetin yanına gelirler ve ondan:El feneri,çadır,uyku tulumu,sırt çantası,çakmak ve dalış kıyafeti alırlar. Yollarına devam ederler... Karşılarına bir orman çıkar ormanda sakın girmeyin yazısı belirir.

Eren:'Bence girelim. Bu bir yanıltmaca olabilir'der. Herkes Eren'e hak verir ve girerler.

Ömer: 'burnuma hiç hoş kokular gelmiyor. Yusuf bir ağaca tırmanda etrafa bir bak. Hazır oradayken ormanın bir haritasını çiz.' Yusufa bir kağıt bir de kalem verirler Yusuf ağaca tırmanır ve denileni yapar. Aşağı iner haritayı Ömer'e verir.

   5 arkadaşın karnı çok acıkır Mert Ali yiyecek bulmaya gider. Gücümüze güç katan faydalı ve güzel meyveler getirir. Bu meyveleri daha önce hiç görmemiş olan Ömer, Eren, Yusuf ve Ekrem yeme konunusunda biraz tedirginliğe düşer. Ama Mert Aliye güvenerek yerler. Gerçekten de meyveler faydalı ve güzeldirler.

Arkadaşlar yollarına devam ederler. Önlerinde bir gölge belirir biraz ileri gittiklerinde ise üzerlerine bir zombi atılır ve Eren' in bacağını yaralar. Ekrem aniden zombiyi doğduğuna pişman eder. Bu sırada Eren in bacağı iğice kanamaya başlar.Mert ali yararlı bitkiler arar.... Bulduklarını Eren in bacağına sürer Ömer kıyafetimden yırttığı bir parça bezi Erenin ayağına sarar ve kanamayı durdurur.

ÖLÜMLÜ MACERAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin