Yusuf a çantada ne olduğunu sordu. Yusuf '3 sniper, 5 el bombası, 2makineli, 1 roket atar,10 mayın, 3 sis bombası, 15 uzaktan kumandalı bomba ve dürbün' var. Ömer gülümseyerek 'Biraz adam öldürelim' dedi.
Herkese görev dağılımı yaptılar. Görev dağılımı:
Yusuf:Uzaktan kumandalı bombaları düşman bölgesinin etrafına döşiyecek.
Ömer:Roketatarla önuümüze çıkan zombileri temizliycek.
Mert Ali:Sniperlarla çatıdaki nişancıları gebertecek.
Ekrem ve Hasan:Ulaşım aracı bulcak.
Yusuf bombaları döşerken Mert Ali de nişancıları öldürdü. Yusuf döşedikten sonra grubun yanına geldi ve Ömer e kumandayı verdi. Ekremle Hasan bir araba buldular. Herkes arabaya bindi. Ekrem gaza bastı bu sırada Ömer arabanın tepesinden roket atarla önlerine çıkan zombileri öldürdü. Bombaları patlatma sırası geldi Ömer düğmeye bastı ve bütün bölge yerlebir oldu.
Ömer geriye birkez daha baktı. Ömer in nefreti gözlerinden okunuyordu ve Enesle yaşadığı anıları hatırladı. Ne de çabuk geçmişti. Ama artık O olmadan devam etmeliydi. Arabaya bindiler yollarına devam ettiler. Arabayı Ömer sürüyordu sinirli ve hızlıydı. Arkadaşları sakinleşmesini söylesede dinlemedi. Kızgın bir boğa gibiydi. Bir süre sonra hızını alamayıp bir ağaca tosladı. Neyseki kazayı hafif sıyrıklıklarla atlatmışlardı. takım arkadaşları Ömer e çok kızmışlardı fakat bunu belli etmiyorlardı.Tek ulaşım araçları olan arabada gitmişti. Yürümekten yaralanmış ayakları artık daha fazla dayanamayacaktı.Ömer arabayı çarptığı için çok üzülmüştü bunların hepsi onun suçuydu. Zorda olsa yollarına devam ettiler. Önlerine bir çiftlik çıktı. Çiftlikte birçok hayvan vardı bunlardan biri de attı. Ömer Hasan a 'atları hipnoz ette üzerlerine binelim daha fazla yorulmayalım' dedi. Hasan atların yanına gitti. Birini hipnoz etti gerçektende işe yaramıştı sonra öbürlerinide hipnoz edip arkadaşlarının yanına geldi. 'Atlar hazır gelebilirsiniz 'dedi. Ömer bir atın yanına gitti bu sıradada Yusuf çantadan çıkardığı bir dürbünle etrafı koloçan etti. Sonra çantayı Mert Ali ye verdi. Atlarına bindiler ve oradan uzaklaştılar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMLÜ MACERA
AdventureBu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz. Lütfen takip edin.