horror night

3K 54 34
                                    

Heeey lieve lezerss hier is mijn nieuwe boek!!

"Mama mag iris bij ons slapen?''Vroeg Lisa. Haar moeder dacht eventjes na en zei even later ." Ja hoor maar je mag het niet te laat maken he lieverd " .

Lisa rent naar de telefoon om te zeggen tegen Iris dat het mag. Ze schreeuwden allebij van geluk en na 5 minuten stond Iris voor de deur met van alles en nog wat. Ze belde aan en haar moeder die opendeed zei dat lisa op haar kamer zat .

"Bedankt" Zei Iris beleefd.

Iris had eigenlijk tot nu toe al 9 vriendjes en ze waren allemaal niet goedbezig.
En Iris rookt en gebruikt drugs. Maar daar trekt Lisa zich niks van aan.
Op Lisa's kamer waren er allemaal snacks en cola en en al die andere zooi.
Haar moeder zei dat ze met haar vader naar haar tante gaat omdat ze een beetje ziek is geworden.
Als haar moeder weg is bellen ze nog een paar andere vriendinnen of ze ook komen. Ja hoor in no time waren er 3 vriendinnen gekomen. Ze waren nu met z'n 5en

Laat in de avond wilde Evelien een spel spelen namelijk ouijabord ze wilde weten of je wel echt geesten kon oproepen. Lisa vond dat geen goed idee. Ze stelde zich voor om geestenverhalen te vertellen. Evelien vond dat 'kinderachtig.' "Waarom zo je over geesten vertellen als je er eentje kunt roepen " Ze Evelien vol Zelfvertrouwen. Iedereen knikte meestemmend mee. Er was geen andere keus meer. Evelien vertelde inmiddels al wat je moest doen. Iedereen begreep het.

Ze legden hun rechterwijsvinger op het glas en ze zeiden in koor ; O geest als u er bent zeg dan ja. Er gebeurd helemaal niks. Lise zei:'Kijk er gebeurt helemaal niks laten we stoppen.'  'Stil nou!': Zei Evelien. Ze stelden de vraag opnieuw en de glas schoof en er stond ineens: JA. Ze schreeuwden van angst en probeerden te kalmeren. Alleen Evelien bleef rustig. 'Haha jullie zijn echt kinderachtig!': Zei Evelien. Ze probeerde eens deze vraag; O geest wanneer gaan wij dood. En weer gebeurde er niks. Beneden hoorden ze opeens gebonk. En toen ze niet opletten verschoof het glas en er stond : Ooit. Opeens klapte de deur open. Er stond een zwart gedaante bij de deur en trok Anabel mee..Dit is geen Geest! Dit is de moordenaar die Laatst op Nieuws kwam!!

Na 5 minuten geschreeuw te horen ( ze durfden niet uit de kamer te komen) kwam hij terug hij had Anabels hoofd in zijn hand waar helemaal niks meer in zat, geen oogballen geen tanden, niets! Hij zei ; En wie is de volgende?



heet bedankt voor het lezen. Heb je tips of iets anders laat het achter bij de comments. En kan dit boek misschien meer dan 10 votes krijgen?? alvast bedankt! De volgende deel komt trouwens wel volgende week of vandaag.. Haha hoop ik :P

horror nightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu