Not: Medyaya bakmadan önce kendinize şu soruyu sorun "Bu fotoğrafa dayanabilir miyim?" diye. Kararınızı alınca bakınız çünkü very very feels içerir.
Bir de nasıl becerdiysem hikayenin hepsini sildim düzeltme geçmişinden geri yükledim. [Zeki ama bir o kadarda aptal olan ben 😆♡]
İyi okumalar~☆
Okuldan çıkıp eve yol almıştım gözüme çarpan boş bank ile hemen oturdum. Uzun zamandır dışarıya çıkmıyordum bu yüzden uzun bir süre burada kalacaktım. Boş boş durmak sıkıcı olur diye günlüğü çıkardım. Kaldığım sayfayı açıp oturduğum yerde de rahat bir pozisyon bulup okumaya başladım.
Selam Sevgili Günlük...
Bugün pek iyi değilim çünkü bugün sevdiğim kişiye çıkma teklifi ettim.
Evet, çıkma teklifi ettim.
Buna sende inanmıyorsun biliyorum çünkü ben de hâlâ inanamıyorum bu cesareti nereden bulduysam?
Her neyse cevabına gelecek olursak beni reddetti.
Kalbim çok acıyor günlük...
Kaburglarım akciğerime batıyor sanki nefes almakta zorlanıyorum.
Neden olduğunu sorduğumda, "Bana karşı bir şey hissetmediğini." söyledi.
Sanırım sevgilim var deseydi bu kadar üzülmezdim günlük.
Ah...neyse artık sadece ölmeyi bekleyeceğim. Zaten hastalığım da gittikçe ilerliyor.
Beni unutma olur mu?
Ben ölsem de seni unutmayacağım.
Zaten bu dünyada sadece sen yanımda oldun.
Tek dostum tek sırdaşım sensin günlük.
Seni çok seviyorum bay bay~♡Dur! Çıkma teklifi mi? Düşündüğüm şey değildir umarım. Bu Ye Ji olamaz değil mi? Saçma bence çünkü okulda çıkma teklifi eden bir sürü kız var. Yani bana bir tek Ye Ji çıkma teklifi etmedi. Ne saçmalıyorum ben böyle?
Kafama hafifçe vurup kendi kendime fısıldadım "Saçmalama Jimin..." dedim.Kelime hatalarım varsa kusura bakmayın düzeltmeye erindim.
Sizleri seviyorum.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın ^^02.05.17