Hızlıca yerimden kalktım okula gidip öğretmenler odasına girmiştim okulda görevlilerden başka kimse olmaması işime gelmişti şifresini bildiğim bilgisayarı açıp okula kayıtlı olan kişiler arasından Ye Jin'i aramaya başlamıştım.
İsimlerde hızlıca gözlerimi gezdirirken..Ye Jin, işte bu bulmuştum.
Dur bir dakika! Okuldan kaydı alınmış.
Neden alındığını anlamam için yanda yazan veli numarasını aldım.
Bilgisayarı kapatıp odadan çıktım.Okulun koridorunda yürürken bir yandan da aldığım telefon numarasını arıyordum.
Uzun bir süre çaldıktan sonra telefon açılmıştı.-Alo.
-A-alo...şey siz Ye Jin'in annesi misiniz?
demiştim.Ama bir süre ses gelmedi.
Bende "Alo." diyerek seslendim.-Evet, annesi benim
Siz kimsiniz?Sesi önceki sesten daha yorgun geliyordu bu bir sorun varmış gibi hissetmeme neden olmuştu.
-Ah..şey ben Ye Jin'in arkadaşı Park Jimin.
dedim.-Ne için aramıştın?
-Sadece onu merak etmiştim.
-Merak etmekte biraz geç kalmışsın.
İyice tedirginleşirken konuşmaya devam ettim.
-Geç mi? Ne kastediyorsunuz?
-O...o...
Hıçkırık sesleri geliyordu. Ne oluyordu anlamamıştım.
Kadının sesi tekrar geldiğinde.
Yarım kalan konuşmasına devam etti.-O öldü.
Nefesim kesilmişti, bu olamazdı... Gözlerim hızlıca dolarken görüş alanım bulanıklaşıyordu.
Dilim tutulmuş ne söyleyeceğimi bilemiyor kendimi toparlayamıyordum, her şey boştu. Yavaşça kendimi toparlamaya çalışırken zar zor konuştum.-Pe-peki...Mezarı nerede ?
-Seasea Lisesi'nin arkasındaki mezarda, en arka sırada.
Kadını onaylayıp yavaşça telefonu kapattım.
Koşarak lisenin arkasında ki mezarlığın kapısından içeriye girip arka sıraya gittim.
Nefes nefese kalmıştım soluklanmama izin vermeyip isimleri okumaya başladım.
"K-Kim Song Chan, Lee Sung Yoon, Kang Se Jin."İşte buldum...
Adını tekrar ettim"Kang Se Jin..."
Güçsüzleşen bacaklarımla kendimi yere bırakıp gözyaşlarımın yanaklarımdan süzülmesine izin vermiştim.
"Üzgünüm..."
Lanet olsun ki tek diye bildiğim kelime buydu!..
Bitti! Kitabıma oy verip vermeyen yorum yapıp yapmayan herkese teşekkür ederim.
Sizleri seviyorum♥
Diğer kitaplarımda buluşmak üzere.~Final hakkında yorum yapmayı unutmayın~
28.05.17