Greutatea ce se apasă pe abdomenul meu ma face sa ma trezesc nervoasa insa la vederea chipului angelic ce doarme ca un copilaș lângă mine ma relaxez. Ma ridic încercând sa nu-l trezesc pe scumpul meu prieten si ma îndrept spre baie cu gândul de a face un dus. Reflexia din oglinda ma face sa ma simt dezgustata de propria-mi înfățișare. Ochii îmi sunt roșii si umflați de la atâta plâns,cearcănele și-au facut si ele apariția iar pielea îmi este palidă,de parcă as fi pe pragul de a da colțul. Aleg să-mi continui mica mea fantezie cu dusul lasandu-mi hainele sa cada de pe corp si intrand sub picăturile călduțe ce-mi invaluie imediat pielea. Îmi iau gelul de dus cu miros de ciocolata si îmi dezmierd corpul făcând la fel si părului cu șamponul din aceași gama. Opresc apa care a reușit oarecum sa îmi relaxeze mușchii si imi înfășor corpul in prosopul alb si pufos si totodată imi confecționez un mic turban. Cand intru in camera sunt uimită că micul meu îngeraș inca doarme. Mă apropii de el și îi sărut obrajorul și mă îndrept spre dulap. Îmi scot lenjeria neagra, o pereche de pantaloni scurți negri și un maieu negru. Aleg sa-mi prind parul intr-un coc dezordonat și sa cobor jos,în bucătărie să pregătesc ceva de mâncare. Îmi iau iPhone.ul de pe birou și cobor jos. Observ că am un mesaj de la tata in care îmi spune că el și Lucas au plecat până la cimitir apoi de duc la capela,unde trupul neînsuflețit al bunicii zace pe masa înaltă de lemn.
Deși nu am pofta de mâncare și îmi vine doar să plâng,aleg sa-mi țin lacrimile în frâu și să pregătesc masa. Cred că voi pregăti niste oua cu șuncă prăjită și cu o salata. De obicei asta îmi făcea bunica dimineața. Spun,un mic zambet aparandu-mi pe buze. Se pare că tata sau Lucas au avut grija de a ne lăsa cafea, așa că îmi torn in ceașcă adăugând puțin lapte și o lingura jumătate de zahar. Simt doua brațe ce îmi înconjoară talia și o suflare caldă ce îmi face pielea de găină.
-Buna dimineața,mica mea raza de soare
-Buna dimineața,spun către frumosul brunet,intorcandu-ma și infasurandu-mi brațele în jurul corpului sau bine lucrat
-Ai dormit bine?
-Da dragule. Uite,am pregătit masa ,hai sa papam
-Hm,ce bine miroase, adaugă acesta trecandu-si limba peste buza inferioara.
Zâmbesc la imaginea adorabilului cu ochi albaștri și începem amândoi să mâncăm.
După ce am terminat de mâncat și cafeaua a fost bauta,bag vasele murdare in mașina de spălat și urcam la mine in camera. Zayn a făcut un duș după care a fugit până la el sa se schimbe,intorcandu-se repede și insotindu-ma la capela. Ziua a decurs exact ca ziua de ieri iar gândul că mâine este ultima oară când îi mai vad chipul angelic al bunicii mă bagă în sperieți. Zayn a dormit și în seara asta cu mine ceea ce m-am ajutat să mă odihnesc puțin. Și-a adus și schimburi pentru mâine, m-a obligat să mănânc ceva apoi ne-am pus să dormim.În dimineața următoare m-am trezit cu lacrimi pe obraji și cu o durere insuportabila de cap însă și sufletul mă durea. Mi-am făcut rutina zilnica,astfel făcând și Zayn. Ne-am pregătit și am plecat la biserica împreună cu tata și Lucas,acolo fiind restul familiei,rude,cunostinte și prieteni. Totul a decurs ca la orice înmormântare. Cel mai mult am plâns eu fiind acompaniată de Lucas,Zayn și prietenele mele. Adulții au vărsat și ei câteva lacrimi insa pentru a mă îmbărbăta pe mine, s-au abținut. Când bunica a trebuit să fie îngropată,i-am sărutat încă o dată chipul perfect senin,lipsit de orice urma de bătrânețe și am căzut în genunchi lângă mormântul celei care de aproape 17 ani mi-a fost mama.
După un an..
A trecut un an de când ea a dispărut de printre noi. Am inceput sa am mici coșmaruri cu ceea ce s-a întâmplat,să slăbesc enorm de mult și am devenit mai nefericită. Totul s-a schimbat in viața mea. Bine,faptul că m-am apropiat mai mult de Zayn,prietenii mei, Lucas și tata este un lucru bun insa, nimeni și nimic nu poate umple golul din inima și viața mea.
Acum,iata-ma in fata oglinzii,asezandu-mi rochia neagra, roba și mica "bascuta" așa cum îi spunea bunica, pregătită să plec la festivitatea de încheiere a ultimului meu an la liceu. Am terminat clasa a 12-a și mi-am dat tot interesul pentru a putea lua note mari și pentru a intra la o facultate de renume și de a o face pe bunica mândră. 'Stiu că mă vezi bunico. Sper că ești mandra de mine și voi incerca sa nu te dezamăgesc. Te iubesc'...
CITEȘTI
DESTINY
FanfictionAtunci când pierzi persoana la care ți cel mai mult,totul se schimba pentru tine. Depinde cum: in bine sau in rau Bella,o simplă fata de aproape 18 ani își pierde bunica ce își dă ultima suflare în mâinile ei ceea ce o marchează pe viață. Dar,a reuș...