Capitolul 4

9 0 0
                                    

Dimineata m-am trezit buimacă de la razele soarelui si cu mâna brunetului peste mine. Mi-am intors capul spre el încât să îl pot privi. Doarme ca un ingeras. Si brusc imi aduc aminte de sărutul de aseară si simt cum obrajii mei ard. Ii ofer un scurt sărut pe obraz si ma dau jos încât să nu-l trezesc. Intru in baie si imi fac un dus apoi ma spăl pe dinți și imi fac rutina pentru ten. Uituca fiind, am uitat sa imi iau schimburi inainte de a intra la dus. Deschid usa de la baie încet si observ ca Zayn inca doarme. Ma duc spre dulap de unde imi aleg lenjeria, o pereche de pantaloni de trening scurți si un maieu. Fug înapoi în baie si ma schimb. După ce m-am schimbat am dat sa intru înapoi în camera însă m-am lovit de un corp.
Zayn:Buna dimineata babe
Eu:'Neata. M-ai speriat!
Zayn:Lasa-ma sa ma revansez
Si cu asta fiind spuse m-a luat in brațe și m-a aruncat pe pat, punandu-se pe mine.
Zayn:Esti atât de frumoasă
Eu:Tu vorbesti? Esti cel mai frumos baiat pe care îl știu.
Zayn:Te iubesc
Eu:Si eu
In momentul acela, câțiva centimetri ne țineau fetele la distanta dar s-a întâmplat. Buzele lui le-a acoperit pe ale si am inceput un mic război de dominare. Ne-am depărtat unul de altul respirând sacadat.
Eu:Ti-e foame?
Zayn:Putin
Eu:Hai jos
Am coborât si am intrat in bucătărie. Pe masa am gasit un bilețel: "Scumpo, noi am plecat pana la tara la mătușa mea. Trebuie sa o ajutam cu ceva. Ne întoarcem în câteva zile. Ai tot ce iti trebuie in frigider si găsesti banii la mine in camera. Ai grija si sa fi cuminte. Ne auzim la telefon. -Tata"
Eu:Bun, pai suntem singuri
Zayn:Hm, si ce vrei sa facem?
Eu:Mai întâi mâncăm ca imi plânge stomacul
Râdem amândoi si incep sa ma uit prin frigider sa vad ce avem.
Eu:Ce preferi intre cereale si omletă cu șuncă?
Zayn:Chiar ma întrebi asta?
Eu:Omletă cu șuncă sa fie. Cafea?
Zayn:Da, te rog
Cat am lăsat omletă la făcut, m-am ocupat de cafea. Cand sa iau 2 căni, observ ca nu ajung.
Eu:Ăm, Zayn? Imi dai si mie 2 căni de sus? Nu ajung..
Bineinteles ca a inceput sa rada in timp ce s-a ridicat si mi le-a dat. I-am mulțumit, am scos si pus in farfurii omleta, am tăiat 2 castraveti si le-am pus pe masa. Am turnat cafeaua si eram gata de masa.
Eu:Pofta buna
Mi-a făcut semn din cap in sens de "Multumesc, la fel", avand gura plina, zâmbesc la vederea sa apoi incep sa mânanc si eu. După ce am terminat de mancat, am strâns vasele si le-am pus in masina de spălat.
Eu:Hai pe balcon sa ne bem cafelele
A aprobat si ne-am îndreptat spre balcon. Ne-am așezat la masă, ne-am aprins cate o tigara si ne-am savurat cafeaua.
Zayn:Ai ceva in program azi?
Eu:Nu, probabil o sa stau in casa ca nu am chef sa ies
Zayn:Păi si daca as sta cu tine, te-ar deranja? spune in timp ce se da cu scaunul mai aproape de mine
Eu:Chiar mi-ar plăcea. Ne uităm la un film, comandam ceva
Zayn:Pana atunci, lasa-ma sa fac asta
Si-a presat buzele de ale mele si am inceput sa ne sarutam. Doamne ce buze!
Zayn:Hai in camera
Ne-am ridicat si am intrat in camera mea. Cand sa închid usa, Zayn m-a intors cu fata spre el si a inceput sa ma sărute, m-a ridicat si m-a luat in brațe, incolacindu-mi picioarele in jurul bazinului sau. M-a pus grijuliu pe pat si s-a întins peste mine. A început să mă sărute pe gât. I-am dat tricoul jos si el mie si a continuat cu saruturile pe gât si pe abdomen. Am schimbat locurile eu fiind acum deasupra lui, putând să-l sărut exact cum a făcut si el. Avea pielea fierbinte si cand sa ii sărut iar buzele, i-am auzit telefonul sunând.
Zayn:Ignoră
Am incercat sa ignor dar era vizibil ca apelantul chiar voia să vorbească cu el.
Zayn:Baga-mi-aș! Scuza-ma puțin. Alo?! Am treaba! E urgent? Bine, ajung in juma de ora. Imi pare rau, era Maya. Cică trebuie sa meargă la spital sa isi analizele si vrea sa merg cu ea.
Eu:E ok, stai liniștit.
În timp ce mi-am luat maieul  înapoi pe mine, Zayn se îmbrăcase si el si era gata de plecare.
Eu:Ai grija de tine
Îl iau in brate si il sărut pe obraz.
Zayn:Si tu de tine. Iartă-mă, te rog. Te sun cand termin si daca vrei vin la tine dupa
Eu:Sigur
A iesit pe usa apoi s-a oprit si s-a intors pentru a imi oferi un sărut. Am închis ușa și m-am aruncat pe canapea. Ce am făcut? Era sa faci dragoste cu el. Bravo nebunooo! Nu e ok. Pentru ca are prietena sau pentru ca e cel mai bun prieten al tau? Ambele..Dar mi-a plăcut. Și as mai vrea. Dar nu cred ca s-ar fi ajuns pana in punctul ala. Adică, daca am fi fost împreună, da.. Poate o sa ai norocul asta. Decid sa las  conversatia cu mine de-o parte si sa o sun pe Ane.
*Conversatie telefonica
Ane:Da Bella
Eu:Ce faci?
Ane:Stăteam pe youtube. Tu?
Eu:Stau. Hai până la mine ca avem de discutat
Ane:În 15 min ajung
Eu:Bine. Te pup
Ane:Si eu *
M-am ridicat si am pus într-un bol niște chipsuri si am luat 2 pahare si sticla de suc pe care le-am dus pe balcon. Aud o bătaie in usa semn ca a ajuns.
Eu:Nici nustii ce s-a întâmplat. Hai pe balcon
Ane:Te ascult
Ne-am așezat pe scaune, ne-am aprins cate o tigara si mai ceva sa nu se înece cu fumul cand am inceput sa-i povestesc
Eu:Simt ca ma îndrăgostesc mai tare de el si ca daca nu ii suna telefon as fi ajuns sa o fac cu el
Ane:Ba, ma jur ca nu stiu ce sa iti zic. Pe de-o parte ma bucur pentru tine, pe de-o parte nu pentru ca el e cu tarfa aia.
Eu:Exact. A zis ca poate trece mai tarziu. O sa discut cu el atunci
Ane:Mai bine asa. Doar ai grija ca nu am chef sa te aud iar plângând
I-am zâmbit și am mai stat la povesti. La un moment dat Ane a trebuit sa plece acasa iar eu am rămas singura. Imi verific telefon si observ ca primisem mesaj de la Zayn.
"Hei frumoaso. Nu mai pot ajunge azi la tine. Ne vedem zilele astea. Ai grija de tine. Te iubesc"
I-am raspuns la mesaj si m-am pus sa ma uit la un serial, între timp adormind. Aud telefonul cum suna.
*Convorbire telefonică
Eu:Alo?
Zayn:Ce faci somnoroaso?
Eu:Bine, tu?
Zayn:Astept sa imi deschizi ușa
Eu:Iti arunc cheile
Zayn:Ok *
M-am dat amețită jos din pat si i-am aruncat de pe geam cheile, aruncandu-ma înapoi în pat. L-am simtit pe Zayn cand a intrat in camera mea apoi cand s-a pus lângă mine. M-am intors si m-am pus cu capul pe pieptul lui.
Eu:Parcă ziceai ca nu mai vii
Zayn:Aveam nevoie de tine si trebuia sa iti zic ceva
Mi-am ridicat capul pentru a-l privi si am asteptat sa imi spuna
Zayn:Nu mai sunt cu Maya. I-am zis ca nu vreau sa fiu cu ea ci cu altcineva
Eu:Aa..ok
Zayn:Ești ok?
Nu i-am raspuns ai m-am ridicat iesit din camera si mergând pe balcon. Stăteam rezemată si fumam. Nu stiu exact ce aveam dar ma gândeam la ceea ce mi-a zis. L-am simtit pe Zayn cand m-a luat in brațe pe la spate.
Zayn:Nu m-ai lasat sa termin. Tu esti cea cu care vreau sa fiu..
M-a intors cu fata la el si il ascultam atenta.
Zayn:De mult am vrut sa fiu împreună cu tine dar imi era frica de ceea ce vrei tu. Dar acum, cand am vazut ca imi răspundeai la săruturi, am prins curaj. Deci, Bella, ai vrea sa ma faci cel mai norocos tip si sa fi iubita mea?
Eu:Nu ai idee de cate ori mi-am imaginat ziua asta. Da Zayn, vreau sa fiu iubita ta
I-am văzut sclipirea din ochi urmată de un zâmbet dulce cand i-am raspuns. L-am luat in brațe și ne-am sărutat. Se făcuse deja seara asa ca ne-am uitat la un film, ne-am comandat ceva si apoi ne-am pus la somn. Am adormit in bratele lui.

DESTINYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum