"Görüşmek üzere, efendim; gelecek sene, bu dünyada ya da başka bir dünyada..."
"Yarın görüşmek üzere" diye yanıtladı Holmes.
◆◆◆
Ertesi sabah Holmes ve Liüpen arasındaki düellonun onuncu ve son günüydü. O gün Echo de France şu ilginç haberi yayınladı;
Arsen Lüpen olayında, İngiliz dedektif Sherlock Holmes için sınır dışı etme kararı alındı. Öğlen imzalanan karar aynı gün uygulandı. Saat birde Holmes, South Ampton kıyısına vardı.
Acaba bende mi oraya gitsem ki? Saçmalama salak. Bu bir kurgu. Ya ama kitap yeni basıldı? Belki gerçekten South' da!? Ya mal, git Sir Arthur Canon Davis' e sor. Salak nerden buluyum Sir Arthur' u? Adam 65 yaşında piposuylan vefat etmiş işte! O 65 yaşında vefat etmedi canım!! Sen mi bileceksin? Holmes' un kurgucusu o. Yazarı bi' kere. Onu en iyi ben bilirim! Bak sen de diyosun işte! Hayal bu adam. Gerçek değil. Ya ama ben onu dün rüyamda gördüm. Lüpen' le evleniyodum. Holmes benim nikâh şahidim oluyodu :( MAL
Malozbik' le tartıştıktan sonra telefonuma baktım. Saat 7'ye kadar okumuştum bu kitabı. Ohah ya! Gözüm yanıyo.
Gece lambamı kapatmadığımı fark ettim. Öyle bi' dalmışım ki... İki saat sonra okulum var. Uyumam lâzım. Sen kime konuşuon iki saat ya? Her yaptığını anlatma. Mal. Holmes seni bozdu iyice. Evet yaa? Ben kime niye konuşuyorum!?
O sesini kıs, Kumsal. Evet. Kendini tanıt bakalım. Gözüm de tutmadı seni ama, neyse.
Gözün beni tutmadıysa ne diye beni seçtin ya!? Helal be! Yürü kızım.
Sana noluyo' Malozbik!?
Hey! O benim sözüm. Sen kimsin lan çıksana. Rahat bırak bizi.
Yazarım ben. Neyi yazarsın? Yazarım yazar!! Anladık da neyi yazıorsun ya!? Mal o yazar. Ya neyi yazar!? Sana sıçıyım. Mal! Yazarım diyorum. Ya neyi yazarsın!? Tanıt lan kendini!
Nereye tanıtıyım kime tanıtıyım? Ya o hikaye yazıyor. Hikaye yazana yazar deniyor. Bi de bana mal derler. Hıh. Haa. Desenize şunu. İki saat burda çıldırıyorum!?
Sel- Bu arada o 'hikaye' değil.
Sel- Neymiş peki!? Benden iyi mi bilcen? Hikâye olacak!
Sel- Hah! Sen değil misin kaba olan!? Of sus!.
Sel- Lan başla artık! Başlıyordum zaten!
Sela- Başla o zaman! İzin ver o zaman!
Selam- Bana dikleşme Kumsal. Tamam. Pardon. Şimdi susar mısın?
Sel- Susarım tabii ki :) Sus o zaman!
Sel- Bir an iyi birisin sandım. Neyse, Bi daha bana emir verme! Tamam!
Sel- Bağırma! Tamam.
Sel- Lan hadi başlayın mk!
Siktirin amk! Bi' giriş yapamadım.
Sel- Küfretme!! Susun lütfen. Rica ediyorum. Lütfen.
Sela- Ben artık iyi birisi gibi olan davranışlarına kanmıycam.
Sel- La susun da kız başlasın yaa.
Selâm! Be- Sen ne ara kibar oldun ya?
Selâm. Evet beni şu baş belalarından lütfen kurtarın. Umarım sizde onlara gıcık olmuşsunuzdur. Ben Kumsal Deniz Rüya. Rüya soy ismim. Ama 3 ismim oluyor aynı zamanda. Hem hepsi de uyumlu.- Rüya ne alaka? Çünki Rüya... Çünki.. hadi kızım. Seni bahane bulmaya çok çalıştırdım ben! Yaparsın. Çünki deniz çok güzel bir yerdir ve rüya gördüğünü sanarsın! Aferim kızıma!!
Neyse. Lise 3'üm. Çok eğlenceli biriyim. Uyku benim için hiç önemli değil. -Aslında önemli. Hatta ben çocuk kitaplarına bayılırım. Ve günümün yarısı kediler gibi tembelce geçer. Ama yazar beni kendine benzetmeye çalışıyor- Kitaplara -polisiye- bayılırım. Ondan kafayı bozdu! Şşt! Ben çalışmıyorum. Öylesin zaten!
Şuan bana attığı o öldürücü bakışı görseniz,...
Neyse, görüşmek üzere!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Neyse!
Random▪Kumsal. O, veteriner olmayı düşleyen, sinirlendiğinde hıncını çıkaran cadı kız. Her zaman mutlu olmayı bilir o. ▪Mert Hırsız bir abisi. Ailesinden nefret ediyor. Hele ki Kumsal' dan. Ama yine de 'dünyanın en iyi kişisi' gibi görünüyor. 'Gibi' mi...