Bölüm 6; Köpek Vakası -1-

3 1 1
                                    

Müzik dinleyerek koşuyordum. Orman gibiydi. Ama değildi.

Yanımda,
Tedirgin eski bir fırça
Boyanmaz, yepyeni bi' sayfa,
Resimden nasıl bi' saf olduğumu anla

Neyse sen deftere şimdilik eksi yazma
Zamanla iyileşirim hayırlısıyla
Malûm alışmak zor sürtük yaşanmışlıklarıma
Pişmanlıklarına
Alışmak zor

Eski yüreklerin bir yudum hatrı halâ
Hep vurur yüzüme
Dur dokunm-

Ne ara bu telefonu şarjı bitti? Öff. Kulaklığı da kulaklarımdan çıkardım ve durup ellerimi dizlerime koydum. Ne kadardır koşuyordum?

Terlemiştim. Böyle de kim gidebilir ki eve? Mecbur, tekrar koşarak gidecektim. Taksi durağına da gidemem. 1 saatlik yol gitmem gerekir onun için. E telefonumun şarjıda bitti?
◆◆◆
Pekii. 1,2,3! Usain Bolt gibi eve doğru koşmaya başladım. Neden mi? Çünki telefon kulübesi ararken köpek sürüsü çıktı karşıma. Haydi kızım! Koş! Koş!

Dakikalardır koşuyordum ve artık peşimi bırakmaya niyetleri olmadığını anladım. O kadar hızlı koşuyordum ki, bir an dizimin kaydığını sandım. Çıkmaz sokak! Siktir, lan bari götünü dönüyorsun kader, niye götünden kalbime ok fırlatıyorsun?

O nasıl oluyorsa¿

Zincirleri tırmandım. Taa kiii....

"Bırak lan paçamı!! Şerefsiz!" Ne oldu? Yere kapaklandım. Lan bu kumaş ne kadar sağlammış yaa? Köpek asıldı, kopmadı. Bravo! Hem de kot değil. Deri tayt!

"Ağhh! Salak! İt!" Köpek salyalarını akıtıyordu. Ve üstüme yürümeye başladı. Geri geri gittim. Sonra izlediğim video geldi aklıma.

" Eğer sizi köpek ısırmaya çalışırsa yumruğunuzu boğazına sokun. Hiç bir şey yapamaz"

Bunu yapamazdım. Yanımda ki kalın dalı aldım ve kuduz köpeğin boğazına soktum. Ve ittirdim. İttirdikçe köpek geri gidiyordu. Diğer elimlede başka çubuğu alıp ağzının enine göre kırdım. Açık ağzına dik bir şekilde koydum. Ve diğer elimi de çekip köpekten geri geri uzaklaştım. Köpek çubuğu kırmaya çalışıyordu. Boğulacaktı.

Dudak büzdüm. "Üzgünüm köpecik. Saldırmayacaktın" Arkama baka baka yürüdüm. Umarım kötü bir şeyi olmaz!

Bak pişman oldum şimdi. Sadece hayvanlara yaptığım kötülüklere pişmanlık duyardım. Başka hiç bir şeyi umursamazdım. Hayvanlar benim zaafım. Sırrımız olsun ;)

◆◆◆
Kapıyı tıkladım. Sonunda evime ulaşmıştım. Evim evim güzel evim!!

Her Neyse!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin