Het is nu een week geleden dat er iets interessants is gebeurt. Pffffft… De deur gaat open en de teamleider stapt naar naar binnen met een jongen(vast een nieuwe leerling) achter zich aan. Iedereen kijkt op naar de jongen en de meisjes gapen hem aan. Natuurlijk! Weer zo'n arrogant gevalletje hier op school! Dat ontbrak er nog. '......Stel jezelf maar voor en zoek maar een plek'. 'Ik ben Eaden clawn' 'Was dat het Eaden? Oke dan zoek maar een plek'. Oke dat was sociaal zeg. Ik vergeet hem en ga weer aan het werk. 'Oke bij deze formule gebruik je weer de stelling van pythagoras, ik leg niks uit die moeten jullie nog wel kennen...'. Er wordt een tas naast me op de grond gegooit en er ploft iemand naast me neer. Al wetend wie het is kijk ik op. 'Hoi' fluistert hij. Misschien toch niet zo arrogant. 'hoi' fluister ik terug. 'Ik ben Eaden, jij?' 'Dat wist ik al, ik ben luïsanna, oftewel luïs'. hij lacht even en dan let ie op.
*pauze*
'WAT HOOR IK NOU! LUÏS PRAATTE DIE HOTTIE MET JE IN DE LES!'. En mensen! ontmoet jana als ze freakin dramatisch is! 'Sjeez, Jannie rustig aan straks ontplof je nog-' word ruw onderbroken door iemand ook wel bekend staan als.... Sheena en Sheela! 'Hey ik hoorde dat die Eaden met je praatte, wat zei die schat? Hopelijk iets over je kledingsmaak' vullen ze elkaar perfect aan. Als het niet gemeen bedoeld was, was het nog gaaf geweest. 'Niks dat jij hoeft te weten 'schat' en wat betreft mijn kleding smaak, ik ben tenminste geen copy cat'. Ik kijk hun brutaal aan voordat ze zogenaamd 'trendy' weg waggelen. 'Tsss...stelletje eenden' mompelt tobi die ondertussen zijn sport groepje heeft verlaten. 'Trek je daar niks van aan luïs' 'doe ik ook niet Jan, ze zijn gewoon... naja niks laat maar'. Er is iets vreemds maar ik kan maar niet bedenken wat. De rest van de pauze denk ik na over wat er was met Sheena en Sheela .
*bel gaat*
Ik ben nog diep in gedachten als iemand aan mijn arm trekt. 'Hey! wat the hell!' Dan zie ik dat het Eaden is. 'Ehm.. Eaden wat is er?' 'Meneer I don't know zei dat jij me wel zou helpen met de weg te vinden, omdat we volgens hem dezelfde rooster hebben' hij houdt me zijn rooster voor en yep! hij had gelijk we hebben dezelfde rooster. 'Oke we hebben nu Duits kom maar mee'. Hij volgt me ookal leek hij niet echt geintereseert. In de laatste les moeten we groepjes maken voor een practicum.'Dit meen je niet hè...'. 'Oke heeft iedereen een partner? Eaden met wie doe jij?' Sheela wacht geen moment en steekt haar hand op. 'Met mij! en sheena doet met luïsanna !'. Dat verbaasde iedereen want die twee zijn onafscheidbaar. Ik word raar aangekeken, 'ehm.. oke dan'. De leraar knikt en iedereen pakt zijn spullen in. Ik pak sheena bij haar arm en trek haar een stukje mee. 'Wat zijn jullie van plan?' sis ik. Ze kijkt me vreemd aan van 'waar heb je het over?'. 'Je weet best waar ik het over heb, jij en sheela werken altijd en dan ook ALTIJD samen. Ik vraag het nog één keer' een adempauze 'wat ben je van plan sheena?'.
***
'Ik kan het nog steeds niet geloven! Sheena en jij! Samen partners!'. Jana zit al een uur te zeuren over dat ik en sheena samen gaan werken. 'Ik bedoel maar, jullie kunnen elkaar niet uitstaan! Hoe gaat dat werken!'. Terwijl ze doorgaat denk ik nog na over wat Sheena tegen me zei; 'Luis, Eaden is niet wie je denkt dat hij is. geloof me het is beter als je uit zijn buurt blijft'. Wat zou ze bedoelen? Was dat serieus of gewoon om me bang te maken? 'HEY! luister je wel?' 'Huh? wat zei je sorry, je zeurt maar door en ach laat maar'. 'Dus je wilt mijn hulp niet voor engels?' 'Jawel! maar we waren er nog niet mee begonnen!' zeg ik bang dat ik haar boos heb gemaakt. Ze kijkt me nietszeggend aan en schiet dan in de lag. 'HAHAHAHA! JE HAD JE GEZICHT MOETEN ZIEN TOEN JE DAT ZEI!' ik ben een beetje aangebrand nu maar dan lach ik ook met haar mee. Ze kent me té goed. Nadat we voor ons gevoel uren hebben doorgebracht met grammatica engels, storten we uitgeput neer op mijn bed. 'Dat was moeilijk luïs! zeg de volgende keer ff dat je alles niet snapt! dan kan ik tenminste nee zeggen!'. nou ze is echt engels zat nu! 'Meen je dat nou?' ze kijkt me grijnzend aan. 'NATUURLIJK NIET JIJ IDIOTE MUPPET!
waarom zou ik nee zeggen! worstelen met engels grammatica is toch reuze gezellig!' ze kijkt nu echt kwaadaardig. ohoh! 'Zeg...Luïs waar zijn je broers by the way?' ik weet al waar dat heen gaat... 'Jana...nee...je mag niks meer uithalen met m'n broers, dat was de afspraak anders pakken ze MIJ! ik herhaal, NIET jou maar MIJ terug!'. Jana kijkt me met puppy ogen aan. 'pweaseeee!!!' Wow.. sinds wanneer is m'n beste vriendin een kleuter? oh wacht dit was altijd al zo dus ik hoor NIET verbaast te zijn. 'Nee! jana gewoon nee!' 'Oke oke! ik zal niks doen, maarre ik beloof niet dat ik met iemand anders niks zou uithalen!'.
Hier kom ik niet heelhuids van af...
JE LEEST
The shadow clawn[ON HOLD]
Paranormal'volg je hart luisanna brooke, die zal je leiden...' staat er in het dagboek van haar vader. luisanna brooke is een 17-jarig meisje die na haar vaders dood schokkende en zeer angst aanjagende geheimen ontdekt. ze komt erachter dat ze speciale krach...