proloog

126 6 0
                                    

proloog

duisternis... alleen duisternis om me heen. ik kijk angstig om me heen waar ben ik?! langzaam word alles duidelijkerik zit in een cirkelwat doe ik hier?! hoe ben ik hier gekomen?! ik kijk nog is en zie nu dat er allemaal mensen om me heen staanwhat the.... wie zijn ze?! wat willen ze van meik krijg een angstig gevoel en een metalige maak in mn mondik kijk ze angstig aan ookal dragen ze allemaal gewaden en is hun gezicht verscholen. 'w-wat willen jullie... wat doe ik hier?' als niemand antwoord raak ik overstuur. 'Wat willen jullie van me!!!!! wie zijn jullie!!! hell... antwoord is!!!!' en dan stapt er één naar vorenhij begint te praten alsof ik niks gezegd heb. 'eindelijk de dag waar we jaren opgewacht hebben...' zegt hij kilik huiver zijn stem is emotieloosik wil hier weg! 'we hebben eindelijk ons offer...'. offer?! welk offer?! hebben ze het over mij?! ik wil schreeuwen maar er komt geen geluid uit mn mondlangzaam komt hij dichterbij de andere hebben elkaars handen vast gepakthij komt steeds dichter bij en opeens heeft hij een mes in zijn handik kijk met grote ogen hoe hij het mes omhoog brengt om op mij neer te laten dalenhij mompelt iets en het mes komt omlaag.......


The shadow clawn[ON HOLD] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu