Dupa ce Alfred omoara mistretul, eroii nostri incep sa-l cerceteze
Alfred:-Nu e asta animalul pe care il cautam. Nu are ochii negri...Eh , macar mi-am testat noua arma . *spune Alfred zambind*
Ela:-Dar totusi, nu e normal pentru mistreti sa actioneze asa, nu?
Dundar:-Intr-adevar, acest mistret era turbat, ceva s-a intampla cu el.
Alfred:-Batrane, mai avem timp sa cautam. Nu putem renunta chiar acum!
Dundar:-Se apropie noaptea, nu ne putem pune in pericol. Noaptea animalele au avatajul simturilor dezvoltate, nu ne-am putea lupta cu ele asa cum am face-o pe timp de zi.
Alfred:-Voi doi duceti-va inapoi in oras. Ma voi intoarce pana la lasarea intunericului. Poate ca uneori ma comport ca un depravat, fac glume proaste si copilaresti, dar nu va voi pune in pericol!
Dundar:-In niciun caz nu voi lasa pe cineva mult mai tanar ca mine sa ma protejeze. Esti cu 33 de ani mai tanar ca mine , ai o familie si tot viitorul in fata, si potentialul sa devii unul din cei mai mari lancieri ai regatului. In niciun caz nu iti vei risca viata pentru un batran ca mine. Te vei intoarce cu noi in oras fie ca iti place sau nu.
*Alfred amuteste pentru cateva secunde*
Alfred:-Batraneeee!! Sentimental nenorocit ce esti, tu chiar tii la mine, nu!?*intreaba Alfred oarecum fericit*
Dundar:-Nu fi prea increzut cu asta.*spune Dundar morocanos*
In timp ce Dundar si Alfred se cicalesc, Ela observa ca ochii mistretului omorat mai devreme de catre Alfred devin negri.
Ela:-Hei, uitati-va, ochii mistretului au devenit negri.
Dundar:-Cum !?
*Dundar se apropie si se uita mai atent*
Dundar:-Nu se poate, ce magie intunecata e asta!?*exclama Dundar*. Alfred, taie-i capul, il ducem fierarului din oras!
Alfred:-Nu trebuie s-o mai spui a doua oara.
Cei trei se indreapta spre fierar, Alfred abia astepta sa primeasta recompensa, si pe deasupra, incheierea misiunii era si motiv de sarbatoare, nu-i asa?
Dup dup dup, bate Alfred in usa fierarului
Alfred:-Heii, e cineva!? Fierarule, am terminat misunea. Ti-am adus ce ne-ai cerut. Heii!!
*Fierarul iese* Fierarul:-Haideti, intrati. Am adus si un expert in otravuri. Chiar daca ma pricep si eu putin, parerea mea nu se compara cu cea a unui expert.
*Alfred arunca sacul pe masa* Alfred:-Uite, acum recompensa si am plecat.
Dundar:-Nu te grabi asa. Daca se poate am dori sa aflam si noi ce este in neregula cu acest mistret, putem sta pana ce vom afla verdictul cercetarilor? .*il intreaba Dundar pe fierar*
Alfred:-Cum? Si de petrecut cand? Numai ce am incheiat o misune nu ar trebuii sa sarbatorim?
Dundar:-Taci neghiobule!
Fierarul:-Desigur ! Apropo numele meu este Arthur.
Dundar:-Eu sunt Dundar , incantat de cunostiinta.
Ela:-Eu sunt Ela. Ela Martin, incantata.
Arthur (fierarul):-Esti cumva fiica lui Juan Martin, acel renumit arcas al armatei. Cum era? Lumea de aici il venereaza. Acum cativa ani o banda de talhari au atacat orasul si o mana de soldati condusi de el au reusit sa invinga banda!*se entuziasmeaza Arthur
Ela:-Da... eu sunt, dar aveam o varsta destul de frageda cand nu s-a mai intors acasa, asa ca nu prea imi amintesc mai nimic despre el. Nici macar nu stiu daca mai este in viata.
Arthur:-Oh, pacat, a fost un arcas foarte bun.
Alfred:-Eu sunt Alfred, Alfred Hoffmann. Sunt cel mai bun lancier din aceasta zona, e imposibil sa nu fi auzit despre mine.*se ridica Alfred pe sine in slavi*
Arthur:Oh, imi cer scuze, dar nu am auzit de tine....*se freaca Arthur in cap*
Alfred:-Pai in cazul asta, banuiesc ca esti cam prost informat.
Ela:-Nu... Tu esti ala cam prost...
*Dundar da din cap in semn de aprobare*
Cei 4 merg inauntru cu capul de mistret, unde expertul in otravuri ii astepta
Expertul in otravuri:-Ati adus mostra?
*Alfred pune capul de mistret pe masa* Alfred:-Asta-i mostra!
Expertul in otravuri:-Asta nu e o mostra, asta e un cap intreg, in fine, sa incepem.
Expertul isi incepe experimentele si cercetarea. Acestuia ii ia ceva timp , deja se innoptase iar eroii nostri erau obositi dupa o zi plina. Ela si cu Alfred deja adormisera in timp ce asteptau verdictul, numai Dundar si cu Arthur ramasesera trezi. Cand la un moment dat...
Expertul in otravuri:- Gata!
*Dundar si cu Arthur se ridica*
Dundar:-Ai descoperit ceva?
Expertul in otravuri:-Nu, nici urma de otrava, orice ar fi, nu otrava i-a facut asta mistretului.
Dundar ii trezeste pe Alfred si pe Ela, le spune ca nu otrava a fost cea care l-a facut pe mistret sa innebuneasca, iar ce trei pleaca inspre locul unde se cazasera pentru a se odihni
CITEȘTI
Legenda dragonului de foc
FantasyAceasta este o poveste despre un tanar obisnuit , care habar nu are prin ce urmeaza sa treaca. Cu mult timp în urmă exista un regat , si anume Regatul Org . Un regat unde toate lumea era fericita , oamenii aveau incredere unii in altii , iar regatul...