Drumul . Partea 2

96 8 1
                                    

Cei trei numai ce plecasera de la han.

Alfred:-Deci , batrane , mai exact unde trebuie sa ajungem.

*Dundar scoate o harta din haina sa*

Dundar:-Vezi orasul asta mic, chiar de la periferie ? Aici trebuie sa ajungem. O sa trecem prin trecatoarea din munti si prin Desertul Rosu.

Alfred:-Trecatoarea intunecata... Nu a fost cumva inchisa in urma cu ceva vreme din cauza din cauza talharilor , si "fiintelor" ce se spune ca locuiesc acolo!?

Dundar:-Alt drum nu exista pana in acel oras. Desertul nu te ingrijoreaza?

Alfred:-Desertul ma ingrijoreaza cel mai mult. Nu mai stim nimic de el de zeci de ani.

*Ela auzind discutia lor stand in spate*

Ela:-Cand eram mica auzeam povesti despre Desertul Rosu de la tata. El descria desertul ca pe o intindere nesfarsita de nisip. In orice parte te-ai uita , numai nisip. Spunea ca acolo nu pot exista vietuitoare.

Alfred:-Nu fi asa sigura. Eu nu sunt serios cand vine vorba despre multe lucruri, dar in legatura cu desertul nu e de gluma.

*Astfel ei isi continua drumul*

Pe masura ce ei mergeau se innopta si o furtuna se apropia, iar Dundar se gandea unde sa poposeasca, avand in vedere ca numai era niciun sat sau han in apropiere.

Alfred:-Batrane , vine furtuna, unde ne vom adaposti ? O sa murim in noaptea asta sigur!!! tipa Alfred.

Dundar:-Ajunge ! E numai vina ta ca ai vrut sa poposim la acel han in mijlocul zilei . Daca nu poposeam acolo acum am fi aproape de Izon (cel mai apropiat oras).

Ela:-Nu te mai plange pampalaule. Vom trece prim asta cu siguranta. *spune Ela plina de speranta*

*Dundar zareste o casa in mijlocul padurii pe langa care treceau si grabeste caii inspre ea*

*Ajung la acea casa care defapt era goala*

Dundar:-Casa e goala...

Alfred:-Da , pare parastita. Uhh imi da fiori !

Ela:-Preferi sa mori afara in furtuna care vine ? Nu ca ar fi o mare , pierdere dar imi este mila de tine.

Cei trei intra in mica casuta care parea mai mare de afara decat din interior si adorm linistiti.

*Ziua urmatoare*

*Dundar si Ela se trezesc primii*

Alfred:-Aaaaahhhh ! casca Alfred trezindu-se

Ela:-Ai dormit ca un porc.

Dundar:-Trezirea lenesule suntem gata sa pecam.

Cei trei pleaca catre Izon nestingheriti , insa nestiind ca raul isi incepe miscarea.




Legenda dragonului de focUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum