Povestea incepe cu un batran , pe nume Dundar , un om trecut prin viata , intelept si curajos , insa mai putin bland. Datorita varstei , ridurile ii erau evidente. Avea parul carunt , iar ochii ii erau caprui si privirea patrunzatoare.
*Dundar intra intr-un han sa-si ia ceva de baut*
Alfred: - Hei , batrane Dundar , nu mi te alaturi la o bauta?
Alfred era un tanar curajos , un bun luptator , arma sa fiind o lancie , un comediant pe cinste si un.... afemeiat. Era un barbat frumos cu parul negru si ochii verzi.
*Dundar isi ia vinul si se aseaza langa Alfred la masa*
Alfred: - Cum o mai duci batrane ?
Dundar: - Nu conteaza ! spuse Dundar morocanos.
Alfred: - Inca te gandesti la intoarcerea dragonului? Au trecut 200 de ani de la Legenda , multi nici nu cred ca e adevarat ceea ce s-a intamplat acum 200 de ani
Dundar: - Copile ,(Alfred era cu 33 de ani mai tanar) in neamul meu , s-a transmis aceasta legenda , timp de 200 de ani! Oricum , regatul incepe sa cada il haos , exact cum spune legenda , iar cand dragonul se va intoarce...... *Dundar este intrerupt de Alfred*
Alfred: - Nu-mi spune. Regatul va fi distrus ? Chiar crezi rahaturile astea !?*Dundar da cu pumnul in masa si pleaca nervos*
Dundar ajunge acasa , acesta locuia singur , intr-o cabana la poalele unui munte.
Coplesit de ganduri , se pune in pat . Se gandea , ca daca profetia "celui ales" este adevarata , cum il va gasi si cum va stii cand sa-l caute . Acesta se intinde in pat si se culca.El avea sa viseze insa profetia , locul unde urma sa-l gaseasca pe "cel ales" si totodata faptul ca tebuie sa plece in zori. Dundar , credea ca zeii i-au transmis ceea ce trebuie sa faca.
Ziua urmatoare , Dundar il cauta pe Alfred , avea nevoie sa ia pe cineva cu el in aceasta calatorie , mai ales ca "cel ales" , urma sa fie gasit tocmai la periferia regatului.
Dundar ii lasa o scrisoare , la usa , lui Alfred , in care ii spune acestuia sa vina la han.
Alfred: - Hei , Dundar , e putin ciudat ca tu sa ma chemi pe mine la han , sigur e ceva important. Ce s-a intampla?
Dundar: - E vorba despre profetia "celui ales" ...... *Dundar intrerupt*
Alfred: - Iar cu rahaturile astea ? Ti-am spus nu cred in asa ceva.
Dundar: - Lasa-ma sa termin! Am avut un vis noaptea trecuta , era vorba despre "cel ales". Mi s-a spus sa-l caut la periferia regatului. Si te rog sa vi cu mine in aceasta calatorie . Esti cel mai ignorant tanar pe care l-am cunoscut dar si un foarte bun razboinic.
Alfred: - Uh , ma faci sa rosesc , spune Alfred cu un zambet mandru pe fata. Bine atunci , nu stiu cat de adevarata e povestea ta , dar voi veni si te voi ajuta cum pot prietene.Cand plecam?
Dundar : - Chiar acum , raspunde Dundar cu un zambet si plin de incredere.
Alfred: - Esti nebun ? tipa Alfred. Ne trebuie mancare , apa , si un mijloc de transport . Trebuie sa-mi iau ramas bun de la sotia si copii mei .
Dundar: - Du-te si ia-ti ramas bun de la familia ta , deja am pregatit totul. *rade Dundar*Si astfel incepe calatoria celor doi.
CITEȘTI
Legenda dragonului de foc
FantasyAceasta este o poveste despre un tanar obisnuit , care habar nu are prin ce urmeaza sa treaca. Cu mult timp în urmă exista un regat , si anume Regatul Org . Un regat unde toate lumea era fericita , oamenii aveau incredere unii in altii , iar regatul...