In timp ce Alfred , Dundar si Ela isi continua drumul spre Izon , o organizatie intunecata formata din 7 membri cu scopul de a cucerii regatul , se pune in miscare unde altundeva decat in Izon.
*Om cu gluga mergand pe jos*
*La un moment dat intra printre case si deschide o usa secreta ce il duce printr-un tunel intr-o hala gicantica unde alti 6 oameni cu glugi il asteptau*
Om cu gluga:-Ai adus praful?
Celelalt om cu gluga:-Da ! *si ii da un saculet*
*Acesta imprastie praful pe jos iar ceilalti 6 incep un fel de ritual*
Intre timp aventurierii nostri ajung in Izon.
Ela:-Wow , e superb ... atata lume si ... asemenea turnuri. Wow... .
Alfred:-Daca crezi ca Izon e superb , atunci trebuie sa vezi Capitala.
Ela:-Abia astept.
Dundar:-Gata cu palavrageala , o sa poposim aici in noaptea asta. Nu vreau sa riscam sa ne prinda noaptea pe drum.
*Mergand prin oras*
Alfred:-Batrane simti asta !?
Dundar:-Da , ceva intunecat a avut loc aici.
Alfred:-Ah , nu , vorbeam de carnea aceea , miroase bine si arata gustos.
*Dundar isi da cu palma peste fata*
Cei trei isi fac cumparaturile si merg sa se cazeze.
Alfred:-Batrane , inainte sa ne cazam ,
hai sa bem un vin ce spui ?Dundar:-Alfred , daca o tinem asa nu o sa ne ajunga bani .
Alfred:-Ai incredere in mine batrane.
*Se aseaza la masa si isi asteapta vinul*
Alfred:-Batrane , mai stii cand te-am intrebat daca ai simtit ceva !? Si eu am simtit acelas lucru.
Dundar:-Bun , si care e motivul pentru care stam si bem daca ai simtit acelas lucru ?
Alfred:Informatii ! raspunde Alfred cu un zambet increzator pe fata.
Trei oameni vorbeau la o masa din colt , un fierar , un vanator si un vanzator , iar Alfred ii asculta.
Vanatorul:-Am vazut multe animale moarte in padure fara semne de lupta, pur si simplu corpul lor era intact , dar aveau ochii complet negri!
Fierarul:-Asta e absurd , poate au fost otravite.
Vanatorul:- Nu stiu nici o otrava care sa le faca ochii negri.
Vanzatorul:-Am auzit oamenii vorbind cum ca s-ar practica magie neagra in oras.
*Alfred se apropie de ei*
Alfred:-Ce fel de magie neagra?
Vanzatorul:-Sunt zvonuri , nu esti de pe aici asa-i ?
Alfred:-Nu , vin dintr-un orasel din mai din vest impreuna cu batranul de acolo si fata. Ce ar fi sa ne povestesti un pic despre ce vorbeste lumea! spune Alfred zambind.
*Vanzatorul merge la masa lor*
Vanzatorul:-Lumea vorbeste despre niste oameni cu glugi care practica anumite tehnici , un fel de magie neagra. Li se spune "Cei din Umbra"
Dundar:-I-a vazut cineva ?
Vanzatorul:-Se vorbeste ca ar fi fost vazut unul , intrand printr-o intrare secreta. Iar mai apoi iesind.
Alfred:-Multumim ! Ne-ai fost de ajutor.
*Vanzatorul da din cap in semn de aprobare si pleaca*
Dundar:-De cand esti tu asa politicos incat multumesti oamenilor! zice Dundar zambind
Alfred:-"Da cand esti tu asa politicos" repeta Alfred ironic
Dundar:-Maine in zori , plecam iar la drum.
Ela:-Nu crezi ca ar trebuii sa cercetam? E putin cam ciudat.
Alfred:-Ela are dreptate , ceva nu e in regula si am o presimtire ca are legatura si cu calatoria noastra.
Dundar:-Foarte bine , maine o sa investigam , am face bine sa tragem un pui de somn maine ne asteapta o zi grea.
Alfred:-Oho , n-ai idee . zice Alfred razand cu gura pana la urechi
Aventurierii nostri adorm asteptand ziua urmatoare , iar "răul" devine tot mai mare.
CITEȘTI
Legenda dragonului de foc
FantasyAceasta este o poveste despre un tanar obisnuit , care habar nu are prin ce urmeaza sa treaca. Cu mult timp în urmă exista un regat , si anume Regatul Org . Un regat unde toate lumea era fericita , oamenii aveau incredere unii in altii , iar regatul...