#1

27 3 3
                                    

Astazi este iar o zi plictisitoare. Stau in pat si ascult muzica la laptop. Nu am cu cine iesi, toti ba sunt ocupati, ba sunt la tara...
Imi las telefonul pe pat, ma intind si ma uit in tavan...cand *bzzz*. Este telefonul...am primit un mesaj.
Ma uit..."numar ascuns".

*Mesaj*

Buna...nu ma intreba cine sunt sau de unde sunt. Nu ma intreba daca sunt barbat sau femeie...tot ce vreau sa stii este ca vreau sa am grija de tine...

-A

Sunt complet confuza...cine mi-a dat acel mesaj?
In fine, ma duc sa mananc ceva.
Jos, la bucatarie, mama sta singura,ca de obicei, si citeste ziarul.
Tata...tata nu mai este printre noi...sau cel putin asa mi-a spus mama.
Mi s-a spus ca aveam 2 ani isr tata s-a dus la serviciu. Mama a fost sunata pentru a i se da proasta veste ca tatal meu murise intr-un accident rutier...
Nu pot sa cred ca au trecut 13 ani de atunci... dar ceva ma face sa cred ca mama m-a mintit...

In fine, hai sa nu ne mai amintim din trecut. Ma duc la frigider sa vad ce pot manca. Imi iau un iaurt cu fructe de padure, nimic mai mult. Ma asez la masa cand....*bzzz*.
Alt mesaj...

*Mesaj*

Buna scumpo, de ce nu raspunzi la mesaj? Nu am intentii rele...

Stau pe ganduri...mananc iaurtul si iau increzatoare telefonul in mana si raspund mesajului.

Eu: Hei, cine esti?
A: Un simplu anonim, nu are importanta..
Eu: Ce vrei?
A: Voiam doar sa ma asigur ca esti bine. Vorbim mai tarziu, pa scumpo.

Nu stiu ce sa zic in legatura cu mesajele acestea...sa ii arat mamei?

*stand pe ganduri*

Mai bine nu...poate e doar un prieten care are chef de farse. Nu ii voi da mare importanta..

Va continua..

Mesaj de la un necunoscut..?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum