#3

17 1 3
                                    

F.m. (femeia misterioasa): Buna fetelor.
Eu:...buna?..
Larisa: CINE ESTI? CE VREI?
F.m.: Nu imi pot dezvalui numele inca, dar va pot vorbi despre ceva..
Eu: Continua.
F.m.: Am o agentie secreta...mai exact de spioni. Si cred ca v-ati descurca excelent, ce ziceti?
Larisa: Nu stiu...
Eu: Si cum se numeste aceasta agentie "secreta"? spun pe un ton ironic.
F.m.: Nu pot dezvalui inca numele.
Larisa: Si mai exact,de ce ati venit la noi?!
F.m.: Sunteti tinere...frumoase...destepte. V-am urmarit. Stiu ca va puteti descurca mai bine ca oricine.
Eu: Si de ce am avea incredere in tine? O necunoscuta..
F.m.: Nu va oblig sa veniti, alegerea voastra.
Larisa: Si parintii?
F.m.: Ii veti parasi. Aveti timp de gandire o saptamana, poftiti numarul meu de telefon. La revedere, fetelor!
Eu: La revedere..
Larisa: Sa nu te mai intorci.

Eu: Deci...ce a fost asta?
Larisa: Habar n-am. Ce zici, putem avea incredere in ea? O necunoscuta..
Eu: Zic ca nu pierdem nimic daca ii acceptam "oferta".
Larisa: Mda, nu stiu ce sa zic...si va trebui si sa parasim parintii...
Eu: Hai sa discutam alta data despre asta. Avem timp o saptamana. Parca trebuia sa mergem la baiatul acela la spital.
Larisa cere nota de plata si platim. Iesim si mergem la spital. El era in sala 172. Am intrat.
Larisa: Aleex!
Alex: Ma bucur sa te revad! Ce te-a facut sa vii aici?
Larisa: Am vrut sa vad daca esti bine.
Alex: Sunt cat de cat ok.
Larisa: Nu voi putea sa stau mult deoarece am venit si cu o prietena de a mea, Alina.
Ma duc mai aproape de ei.
Alex: Buna!
Eu: Heii!
Larisa: Ar fi cazul ca eu si Alina sa plecam. Imi pare foarte rau..
Alex: Nu-i nimic. Va multumesc ca ati venit. Ne mai vedem.

*Vreau sa stiu daca vreti ca (,) cartea sa aiba capitolele mai lungi. *

Mesaj de la un necunoscut..?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum