#ANNEMDEN KORKUYORUM

71 18 3
                                    

Adin bu durumdan tabii ki de memnun değildi. Kim memnun olur ki ? Onun yaşadıkları o kadar zordu ki...

Henry,Meyna ve babası ona bir şey olmasından o kadar korkuyordu ki. Gerçekten bu acıya dayanamazlardı. Şöyle bir eskiye dönecek olursak yaşadıkları şeyler kolay değildi. Mesela Adin'İn doğum günü ölüm gününe dönmüştü neredeyse. O günden beri onlar hiç rahat değillerdi. Henry bile. O bir psikolog ve Adin'e gerçekten önem veriyor. Olması gereken de bu zaten. Adin uyuyordu. Arada bir gözlerini açmaya çalışsa da açamıyordu. Bir süre sonra gözlerini açtı. Konuşmaya çalışır gibi bir hali vardı ama konuşamıyordu.


- Kendini zorlama. Yakında eskisi gibi konuşabileceksin Adin üzülme. Bu günleri çabucak atlatman için senin sabırlı olman gerekiyor.


Adin sanki her an konuşabilecekmişcesine Henry'e bakıyordu. Sonra Meyna içeriye girdi. Adin annesini görünce bir korku ile irkildi. Annesi bu durum arkasında o kadar üzüldü ki. Düşünsenize kızınız sizden korkuyor. Bence bu çok ilginç. Annesinden neden korkuyor olabilir ki? İnsan acaba annesi ona zarar mı vermek istedi düşüncesinden alıkoyamıyor kendisini. Ama bu kadar çaba boşuna olamaz bence. Belki de Adin içinde bulunduğu korkunç durumdan dolayı kimden korkacağını bile bilmiyordur. Peki ama bu neden annesi . Neden başkasından değil de kendisine daha yakın olan annesinden korkuyor ki Adin.


Görünmez CanavarlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin