Ala... Cakap dalam hati ja bah tu.. 😂
"Er... Caleb... So..." Terstop saya cakap ni. Actually saya mau tanya sama dia bila lagi kami bulih jumpa bah, takut saya dia kena kebas 😛. Punya desperate.
"Yes??" Dia bilang. Saya tidak nampak impression muka dia, habis dia pakai helmet.
"Er.. Nothing.. Just ignore.." Saya bilang, tapi dia turun dari motor ni. Dia buka helmet dia, tambah messy tu rambut dia.
"Okay. Go in Ivory.." Dia bilang lagi sambil senyum ja. Saya tengok tu bibir dia. Gulp. Teringat saya tu mulut dia time dia minum beer di botol. Saya angguk lepas dia cakap gitu. Saya undur pelan-pelan pi belakang. Satu langkah... Satu langkah lagi. Tapi..
Saya terus maju empat langkah pi tempat dia. Betul-betul depan dia, terus saya angkat tumit kaki saya, terus saya kiss pipi dia. Tiga saat, terus saya kasih lepas and undur sikit pi belakang. Kemudian saya tunduk. Budu!!! Kenapa saya kiss!! Ahhh! Merah pipi saya. Maigad! Desperate kah apa!
"What was that for?" Dia tanya saya. Saya masih tunduk. Adei, panas betul pipi saya.
"Er.. Nothing.." Saya bilang. Buduh!! Kenapa!!!! "Okay bye, Caleb.." Sy bilang lagu, terus cepat-cepat saya pusing pi belakang. Baru 90° saya pusing sebelah kanan, tiba-tiba dia pigang tangan kiri saya, then kasut tumit saya termiring. Ahhh! Saya mau jatuh!!!!! Tapi cepat-cepat si Caleb pigang pinggang saya. Termalakat terus punggung kiri saya pi benjolan dia. Oh shit!!!! Cepat-cepat saya pusing menghadap dia. Tangan dia masih pigang pinggang saya.
"Sor......emm emmmmmm" Baru saya mau cakap 'sorry' terus dia pi kiss lips saya. Dia suck lembut upper lip saya. Maigad. Saya tutup terus mata.
Dub dab dub...
Tangan saya dua-dua pi bicep dia. Kaki saya satu ternaik pi belakang macam main ting-ting. Punya kuat dia hug saya sampai badan saya termiring pi belakang. Lepas lima saat terus dia kasih lepas. Basah-basah bibir saya ni.
"Ca..leb... What was that for?" Saya bilang. Saya tunduk malu. Macam bengkak pipi saya, terlampau panas masak sudah. Dia kiss saya?? Maigad!!!!!!!!! My first kiss. Saya rasa macam mau lumpat-lumpat ni. Kencang betul jantung saya.
"Nothing..." Dia bilang. Terus terangkat kepala saya tengok muka dia. Bukan dialog kami kah tu tadi? Tapi terbalik. Adei. Dia kasih kena saya balik. Terus saya senyum. "Bye Caleb.." Saya bilang. Terus saya pusing ja cepat-cepat. Saya jalan dengan confident sambil lenggang-lenggang. Dalam hati saya, please lah panggil saya. Panggil.. Panggil!!!!!!! Sampai saya mau sampai lift sudah masih dia diam. Damn. Saya tekan button lift. Masih diam. Okay, fine! Saya terus masuk lift tekan number then tidak sudah tengok dia. Perasan betul ko, Ivory!
Saya masuk bilik, gelap. Mana si Lilian? Lupa pula kami bertukar number tadi. Saya duduk di atas katil terus saya pejam mata, kemudian saya ketap bibir. Saya pigang bibir saya yang baru si Caleb kiss tadi. Awww!!!! Kenapa kami bercium? Tiba-tiba saya teringat pula masa menari tadi. Oh shit!!!!!! Saya jalan beediri depan cermin. Apa sudah tarian saya buat tadi? Silaka!!!! Bikin malu!!!
Saya buat balik tu 'the womb' dance, terus saya maki depan cermin. Buduh ko Ivory!!! Ko ingat smart kah ko menari!!! Berabis saya maki tapi tiada suara, mulut ja berguyang. Dei! Lepas tu saya menari jump-jump sambil tangan tunjuk atas. Astaga, beginikah saya buat tadi??? GOSHHH! Mana kemaluan ko, Ivory????? Mana???? Shit!!! Tidak lama tu saya buat tarian "the slut hip" dance. Mau juga saya tengok macam mana saya menari tadi, smart kah tidak kunun, terus berabis saya hentak kaki!!! Ahhhhhh bikin malu!!!!! Saya pukul-pukul tu cermin pelan-pelan! Saya malu!!!! Lepas tu. Dub dab dub....
Saya kasih pusing badan saya 90°. Saya tengok menyiring badan saya depan cermin. Terus saya bend sikit lutut, and saya buat twerking. Saya imagine si Caleb di belakang saya. Arrrg!!!!!!! Saya teriak kuat sikit, terus saya lumpat atas katil. Saya pukul-pukul tu bantal saya sambil bertiarap, buduh buduh buduh!!!! Saya tekap lagi muka saya di bantal, sylaya teriak kuat-kuat. Bikin malu!! Dei, jadi gila sudah saya pasal tu ja. Kamu tidak rasa bikin malu kah? Silaka!!! Apa hal saya begitu berani tadi?? Apa yang saya cuba tunjuk?? Arhh!!
YOU ARE READING
FRIEND AND FOE (21+)
RomanceFRIEND AND FOE (21+) By Bea Miller Published: 16/02/2017 Genre (Romance + Sad + Crime + Comedy) Cerita ini bdasarkan dr someone, nama dia IVORY Ivory dan Daisy merupakan kawan rapat sejak kecil sehinggalah dewasa. Mereka banyak kongsi rahsiah bersam...