6

48 4 3
                                    

Bum a usnula jsem..... když jsme se probudila byla jsem v místnosti kde jsem byla sama když jsem se rozhlížela byla to luxusní ložnice takovou jsem vždy chtěla.koukla jsem do prvního rohu byla tam obrovská postel a na ni vzkaz zvedla jsem se pomalu ale taky jsem se rozhlížela jestli tu někdo není nikdo nebyl a tak jsem šla pro ten papírek /ahoj promin že to šlo takhle po zlem ale hodně lidí má o tebe zájem a proč toho nevyužít snad se ti to bude líbit tvůj novej život/ jen jsem na to koukla a jak to myslel novej život chi ten nezajímavej svůj... 

Někdo zaklepal a já jsem jen lekla a vstala někdo odemykal a já jsem jen koukla na tu kliku kdo otevře byl to on "můj" anonymous. Když zavřel a zamknul takže jsem nemohla utéct tak šel zamnou a koukal na mě jen na mě koukal znervoznovalo mě to ale nebudu nic říkat budu mlčet "budeš dlouho mlčet to se ani nezeptáš co tu dělá nebo proč " jen jsem zakroutila do nesouhlasu "takže budeš naštvaně kroutit hlavou" zakroutila jsem hlavou do souhlasu.pak šel ke mě "za hodinu ti přinesu jídlo"šel k posteli a vzal ten papír a zmačkal"tak se můžeš vykoupat a převlíknout se do něčeho pohodlnějšího a čisčího "prohlédl si mě když si mě doprohlédl. Pak vzal klíč odemkl a odešel...


jen jsem seděla ani už nevím jak dlouho ale když jsem si lekla a usla protože mi asi pořad zabírali ty prášky nebo co to bylo ale když jsem slyšela odemykat tak jsem se lekla a sedla jsem si když se otevírali dveře znervoznila jsem a přemýšlela nad tím co mi řeknou nebo udělaj .....

Deep Web Jinak Kde žijí příběhy. Začni objevovat