Azi e vineri. Program scurt la liceu, dupa am fost la studio. Abia ce am intrat in casa, urmata de aceeasi persoana care de ieri a devenit umbra mea. Urc in camera mea, din fericire nu m-a urmat si ma indrept spre dulap nu inainte sa-mi iau valiza gucci pentru a incepe sa-mi fac bagajul. Diseara se pleaca spre Roma, presimt ca lucruri mari se vor intampla.
Cu bagajul in mana il salut pe tata.
- Tati, ne vedem duminica seara. Totul bine?
- Bine fata mea, aveti grija, stii te poti baza pe Luca...
- Ok spun si imi dau ochii peste cap.
- Peste o ora incepe nebunia, il aud pe tata zicand, e bine sa te stiu oarecum departe.
Iesim din casa si ma gandesc ca totul trebuie sa fie bine, chiar daca ce am citit in ultimile zile prin ziare nu e exact ce mi-am imaginat. Sper ca tata stie in ce se baga sau poate ar trebui sa spun ne baga!? Imi mut gandurile spre drumul pana la Roma. Bea si Chris au pus in boxe exact ordinea melodiilor care vor fi cantate in concert. Cele 5 ore de masina pana la Roma au trecut relativ repede. Este aproape 23 si tocmai ce intram in hotelul nostru, Bea a ales Eden. 5 stele, este unul dintre cele mai exclusiviste hoteluri din capitala. Luca vrea sa-mi ia bagajul din mana, dar il imping oarecum si cu confidenta in trag troller-ul si beautycase-ul pana la receptie. Suntem intampinati de un receptionist amabil, care in 10 minute ne inmaneaza cartelele de la camerele noastre. Sunt destul de obosita, iar maine ne trezim oarecum devreme.
- Hei, copii eu ma duc in camera.
- Ma nu, aud cum se plang amicii mei. Nu esti funny Luce.
Le fac cu mana in timp ce ma indrept spre lift, urmata de aceeasi umbra.
- Ne vedem maine Luca. Nu ma uit in urma, dar stiu ca a inteles. Deschid usa si intru in camera, in acelasi timp lumina se aprinde. Ma indrept spre tv si il deschid, Rai da un reportaj despre mafie. Numele tatalui meu urmat de cel al mafiotului. Bine ca am trecut doar numele mamei la receptie. Chiar trebuie sa tin un low profile. Somnul ma ia cu toate imaginile care mi se deruleaza in minte. Cu mafia chiar nu trebuie sa te pui...
A doua zi de dimineata dupa ce intru la dus, imi pun niste blugi de la Zara si un tricou Moschino. Am cu mine geaca preferata de la Calvin. In picioare in pun ultimii mei preferati Gucci. Multumesc tatalui meu pentru cardul meu gold. Chiar daca nu mi-au lipsit niciodata banii, eu nu am un dressing superimpresionant ca cel al prietenei mele.
Ziua noastra trece relativ repede. Am stat la coada sa intram sa vizitam Colosseo.
Ajungem la hotel in jur de 17. Timp sa facem un dus si sa ne schimbam. Inainte sa intru in camera Bea mi-a reamintit ca dupa mergem la cursa. Hmmm...sa vedem daca umbra mea vrea sa mergem, cu toate ca stiu deja raspunsul.
Ma imbrac repede cu ciorapi negrii si o fusta de piele cu nasturi si un maieu Guns, imi iau la intamplare un choker. Ma machiez putin, de data aceasta folosesc un fond de ten, creion un blush, si un ruj rosu. Multumita de rezultat imi incalt ghetele si ies din camera.
Jos erau deja toti.
- Wow Luce, imi zice Bea, ce sexy esti imi sopteste la ureche. Ai vorbit cu Luca? continua la fel de incet.
Ii fac semn din cap ca nu.
Tot drumul pana la arena m-am tot gandit cum sa facem.
- Bea, stiu. Trebuie sa cream o diversiune in multime. Ne intalnim uite acolo ii arat spre un loc oarecum reparat de langa arena, ii spun soptit. La ultima melodie te prefaci ca iti e rau si cazi in bratele lui Luca, si restul il stii, ok?
- Bi-ne imi raspunde.
Wow concertul este absolut bestial. Ne-am dezlantuit, nu credeam ca pot avea atata energie.
In dreapta mea o vad pe Bea cum cade in bratele lui Luca. Lumea din jurul nostru se aduna in jurul ei, eu profit de situatie si scap. Ma indepartez si ma indrept spre iesire cu gandul la locul unde trebuie sa ne intalnim. Am avut locuri aproape de zona VIP. Cu gandul la iesire nu sunt atenta si ma impiedic, dar doua brate ma impiedica sa ajung la pamant.
- Attenta, signorina.
In jurul meu lumea se agita, aud si un boss de undeva din spatele salvatorului meu. Corpul meu a tresarit la contactul cu pielea lui. Cu mainile inca strangand bratele lui, am simtit fiecare muschi bine conturat. Nu am reusit sa-i vad ochii, fiind impiedicata de ochelari de soare, ironic stiu. Nu am timp de astfel de scene, il imping inapoi in timp ce corpul lui executa o ridicare perfecta reusesc sa ma eliberez din prinsoarea lui. Murmur un multumesc si ma intorc cu o viteza ce m-a surprins si pe mine in pas de balet aproape sar spre iesire de data aceasta. In timp ce fug, in jurul meu a ramas un parfum de mare amestecat cu whisky si tutun. Inca tremur si ajung la locul de intalnire in acelasi timp cu Bea si Chris. Nu reusesc sa scot niciun cuvant, imi trag respiratia, dupa care Christian ne trage dupa el alergand. Habar nu am unde mergem, tot alergand mintea imi zboara la incidentul de mai devreme.
Este miezul noptii, alergam ca niste fugari pe strazile Romei, tot ce vreau e sa ajungem la aceasta cursa si apoi sa ne intoarcem la hotel. Luca cred ca e foarte furios, probabil deja l-a sunat pe....tata...telefonul imi suna in buzunar.
Ma uit la ecran...e tata. Decid sa-i raspund.
- Hei, Luce ce faci? Ma intreaba Bea care aproape imi ia telefonul din mana.
Nu-i raspund in schimb glisez pe accept pe ecran. Aud pe tata furios cum urla la mine.
- Sunt ok tati, spun aproape nevinovat. Chris a vrut sa vada viata de noapte a Romei, si ca sa-ti spun sincer si eu.
- Lucia in momentul acesta...
Dar nu il las sa termine.
- Papa acum iti inchid, ne intoarcem curand la hotel. Apas touchscreen-ul si inchid conversatia. Pun pe vibratii si bag telefonul in buzunar, ignorand apelurile care incep sa curga. Voi fi pedepsita, dar la naiba: toata viata mea am fost perfect ascultatoare. Speram ca nu voi regreta. Nici nu mi-am dat seama cand ne-am urcat intr-un taxi care acum goneste pe strazile inca traficate.
Douazeci de minute mai tarziu ajungem intr-o zona destul de periferica, taxiul ne lasa in mijlocul a nimic. Chris inca ne trage dupa el, urcam un mic deal, ajunsi in varf privirea imi este irezistibil atrasa de ceea ce se desfasoara la picioarele noastre.Sunete de motoare turate la maxim, urlete, bautura, miros de tutun si iarba se amesteca cu praful din aer. Lumina reflectoarelor bate pe linia de start.
Imi dau seama ca am ramas singura privind spectacolul de jos. Nu reusesc sa-i vad pe cei doi amici ai mei.
Cu pasi grabiti cobor dealul, printre atatea fete necunoscute caut macar una dintre cele doua fete pe care le cunosc.Nu sunt atenta si ma impiedic de o fata. Care ma impinge si imediat ma simt inconjurata de alte cinci persoane.
- Scusa, si? Chiar nu am vrut sa te ating spun aproape balbaindu-ma. Privirea imi coboara pe mainile ei tatuate si mai apoi pe pistolul care il afiseaza cu atata legeritate in fata legat la curea.
- Hmm...se pare ca am gasit persoana potrivita care sa ridice steagul!Ce naiba; vorbeste de mine.
- Ce se intampla aici? O voce intreaba din spatele meu.
- Marco, o aud pe tipa din fata mea cum spune aproape mieros. Am gasit carne proaspata.La naiba! In ce m-au bagat aia doi?
Astazi bonus capitolul 1&2. Enjoy, comm and vote!!!
Pupici, Sandra
CITEȘTI
Never Give Up
RomanceLucia este fiica judecatorului care il vrea in spatele gratiilor pe cel mai temut lider al crimei orgaizate din Italia. Livio este mostenitorul imperiului Cademartorilor. Doi oameni cu personalitati puternice, doi frati care se vor lupta pentru ea...