Augustikuu oli läbi. Luise pidi alustama koos oma vennaga taas kooliteed. Nad olid omale juba kooliasjad valmis ostnud. Luisel oli valge hallikirju adidase seljakott ja väike adidase spordikott. Arturil oli sinine autopildiga koolikott ja rohelike spordikott. Väikseid asju ma ei hakka kirjeldamagi, sest neid on liiga palju. Arturil olid sandaalid ja Luisel baletiinad mis olid valget värvi.
Oli hommik-Ema ajas Luise väikevenda parajasti üles,sest ta ei taha eriti ise koolipäevadel ärgata. Luise oli pannud enda telefonile helina mis pidi ta üles ajama. Kui Luise kööki läks küsis ta emalt mis hommikusöögiks on. Ema ütles et Pannkoogid moosiga,piim ja singivõileivad. Kui Luise söödud sai siis pesi ta hambad,käed,näo ja tegi meigi. Tavaliselt Luise meiki ei kandnud,aga kuna oli 1.september siis pidulikul päeval ikka natuke võib. Siis läks Luise oma tuppa ja valis riided. Ta pani musta seeliku,valge pluusi ja südamekujulised kõrvarõngad. Hõbedase kaelakee muidugi ka. Kui ta riides oli tegi ta omale lokid. Nüüd oli ta valmis. Isa viis nad oma musta BMW-ga kooli. kui nad koos vennaga kooli jõudsid siis läks kumbki oma garderoobi. See aasta alustas Luise 11.klassi ja Artur 4.klassi. Luise astus oma klassi uksest sisse ja nägi et mõned tema klassikaaslased olid juba kohal. Ta valis omale koha 3.reas ja jäi oma parimat sõbrannat Kaisat ootama. Kell oli juba 7:57 kui Kaisa klassi kiirustas. Jõudsid ka lõpuks ütles Luise Kaisale,kui too oli istunud. Jah ma tulin jala,vastas Kaisa. Kell helises ja nende õpetaja astus klassi. Tere õpilased,tervitas ta lapsi. Tere,vastasid lapsed kes olid tegelikult juba enam kui teismelised. Kell 8.30 hakkab aktus,ütles õpetaja. Õpilased noogutasid. Senikaua kui aktus hakkab räägib iga õpilane natuke oma vaheajast,ütles õpetaja.Kui kõik räägitud said oli kell 8.26 ja õpilased läksid koos õpetajaga saali. 1.klassi tuli see aasta 14 õpilast. Luise klassis oli õpilasi 16,aga Arturil 15. Koolis õppis üldse kokku 204 õpilast. See aasta tuli kooli 6+1.klass uut õpilast.12.klassis oli eelmine aasta 12 õpilast,kes see aasta olid juba muus koolis. õpilast Järeldus-See aasta on koolis 212 õpilast. 2.klassi 2,6.klassi 1,7.klassi 1 ja 10.klassi 2 uut õpilast. Kui aktus läbi läksid kõik lapsed koju. Luisele ja Arturile tuli isa järgi. Kodus asusid nad koos tähtsa päeva puhul torti sööma.
K
ui meeldis pange ☆ ja commige. Tervitusi Kadrilt.