Kui koju jõudsin hakkasid terve minu perekond pärima, kuidas mul läks. Ma vastasin et hästi. Oli õhtu. Ma läksin oma tuppa. Panin pidžaama selga ja sussid jalga. Siis läksin magama. Homme on laupäev ja me lähme Gregoriga kohvikusse. Ma juba ootan seda, aga nüüd: Head ööd♡.
Oli hommik. Ma pesin näo, käed, hambad ja tegin meigi. Siis sõin hommikust. Täna oli ema teinud tseesari salatit ja mustika kooki. Joogiks oli õunamahl. Kui söödud sain, läksin ülesse oma tuppa.
Pilt minu toast-Pildil on mu toa 1 nurk. Ma panin täna mustad lühikesed püksid, musta särgi ja samavärvi jaki. Kuid siis helistas mulle Gregor ja küsis:,, Mis kell sulle sobiks kohtuda?'' Ma vastasin et kell 11:00. Ta oli sellega nõus. Ma küsisin talt:,,Kus kohas kokku saame?'' Ta vastas:,, Lille tänava nurgal, kui sulle sobib.'' Ma olin nõus ja lõpetasin kõne. Kell oli praegu 10.13 nii et mul oli veel veidi aega. Ma otsustasin raamatut lugeda. Mu 1 unistusi on veel saada omale sünnipäevaks iphone 7+. Aga see on vaid unistus. Aeg oli minna kohtumispaika.
Olin jõudnud meie kohtumispaika. Gregor juba ootas mind. ,,Sa oled täna nii kaunis!'' ütles ta mulle. ,,Tänks'' vastasin ma talle. Me läksime edasi koos kohvikusse. Seal tellisime me endale ühed kohvid ja pitsad. Söömise ajal rääkisime juttu. Gregor:,,Ma tahtsin sinult midagi küsida?''
Luise:,,Aga palun!''
Gregor:,,Kas sa tahaksid olla minu tüdruk?''
Ma olin hämmingus.
Luise:,,Nagu päriselt käima hakata vä?''
Gregor: ,,Muidugi,oled sa nõus.
Luise:,,Ikka!!!!!!!''
Gregor:,,Kui ma sind seeaasta esimest korda nägin, armusin ma sinusse ära. Sul on nii ilusad silmad, pikad jalad ja muidugi imelised blondid juuksed.''
Luise:,,Mu unistus täitus!!!'' Jeeee
Siis läksid Luise ja Gregor välja. Kui nad olid välja jõudnud, suudles Gregor Luiset. Nad olid õnnelikud ja kõndisid käsikäes koju.Kui meeldis pange ☆. Teie kadri. ♡love