Me olime oma ,,toas''. Kui seal oli 3 voodit. Giid oli meile linnapeal rääkinud igasugu põnevat linnast ja tähtsamatest kohtadest. Seda tegi ta muidugi Eesti keeles. Aga nüüd oli õhtu ja uneaeg oli käes. ,,Mida me teeme?'' pärisin ma teistelt.,,Meid on 4, aga voodeid 3,'' olin ma juba närvis. Kaisa lausus naerdes:,,Kas sa ei tahaks Gregoriga samma voodi minna?'' Ma olin šhokis. ,,Mida veel!'' laususin ma ,,Pigem magan maas'' Kuid siis sekkus meie juttu Gregor.,,Luise, sa oled juba suur tütarlaps, pealegi ma ei mõtle seda teha mida sa mõtled.'' ,,Kindel?'' küsisin ma Gregorilt. ,,Jah'' vastas Gregor. Siis ütles ta Kaisale ja Martinile(Gregori sõber), et nad toast lahkuksid. Kaisa ja Martin läksid naerdes toast välja. ,,Kuule Luise'' päris Gregor. Ja, vastasin veidi ebavlevalt. ,,Sa ju ei mõelnus seda mida mina?'' päris Gregor edasi. ,,Tegelikult mõtlesin küll,'' vastasin kiirelt ,,Aga ma loodan et sa pole selline nagu teised poisid,'' vastasin Gregirile. ,,Mis need teised poisid teinud on?'' küsis Gregor. ,,No mõned poisid on mulle öelnud: Uu kaunis tšikk lähme peole,'' vastasin ma. ,,Kas sa oled siis käinud?'' küsis Gregor edasi. ,,Ei, sest sellistel pidudel joovad nad end purju ja tirivad su esimesel võimalusel voodisse.'' ,,No selles ongi põhjus,'' naeratas Gregor mulle õrnalt ja lausus: ,,Mina pole selline.'' ,,Uuh'' olin ma õnnelik. Aga siis lükkas Gregor mu voodisse pikali. ,,Mida sa teed?'' hüüdsin talle. Gregor tegi naljaga pooleks:,,Ahistan tšikki,'' ,,Ei palun!!'' huilgasin ma talle kõrva. Nali, vastas Gregor. Aga siis tulid Kaisa ja Martin sisse ja küsisid ühest suust:,,Mida te teete? miks Luise huilgas? Ah ma tegin talle nalja naeris Gregor. Kell oli saanud 10.46 õhtul. Aeg oli magama minna. Ma läksin Wc-sse ja vahetasin oma linnariided tudikate vastu. Kui WC-st välja astusin nägin et tuba oli pime. Kaisa ja Martin olid juba magama läinud. Gregor istus voodil. Ma heitsin pikali Gregorist võimalikult kaugele. Gregorgi heitis pikali. Aga mulle kahtlaselt lähedale. Sosistasin talle et ta läheks kaigemale. Õnneks ta tegigi seda.
Head ööd!Kui meeldis pange ☆ ja kuidas lugu peaks edasi minema teie arust? Kui teate Commige kindlasti.