Me kõndisime Gregoriga minu kodu poole. Me rääkisime sellest, et kui me saame 18, kolime kokku elama. See mõte meeldis mulle väga. Ma rääkisin Gregorile ka oma unistustest.
Luise:,,Mul on mitu unistust!''
Gregor:,,Millised siis?''
Luise:,,Saada iphone 7, käija New Yorgis, sinuga koos elada, laps saada jne.''
Gregor:,,Wow, ma arvan et need kõik lähevad täide''
Luise:,,Tõesti???''
Gregor:,,Jah''
Ma olin nii õnnelik, et suudlesin Gregorit.
Gregor suudles mind vastu.
Me olime jõudnud minu koju. Ma kallistasin Gregorit ja läksin tuppa.
Võtsin jalanõud ära ja läksin kööki. Ema küsis:,,No kuidas siis läks?''
Ma vastasin et hästi ja ma olen nüüd Gregori tüdruk.Ema:,,Palju õnne teile!''
Luise:,,Tänud, ma lähen nüüd üles tuppa..........................................................
Üleval ma vahetasin kohtinguriided koduriiete vastu.Panin sinine pika seeliku, valge T-särgi ja tegin punupatsi. Täna oli 21. mai ja minu sünnipäev on 2. päeva pärast. Olin juba elevil. Oli õhtu, ma läksin magama.
......................................................
Jee täna on mu sünnipäev. Ma sain emalt, isalt ja Gregorilt iphone seitsme. Vend Arturilt kaardi ja kommikarbi ning sõpradelt raha. Kaisa, Martin ning terve mu klass olid kutsutud. See oli mu elu parim päev.
MINU UNISTUSED ON TÄITUNUD JA MA OLEN VÄGA ÕNNELIK.Pilt kõigist mu kinkidest-
Kui meeldis pange ☆ ja commige. See raamat on nüüd läbi. Teie kadri♡