ŞAHİT

48 2 2
                                    

Uyuyamıyorum . Yatak sanki her gün yattığım yatağım değil , batıyor . Uykumun gelmesi için elimden gelen her şeyi denedim . Kahve içtim , kitap  okudum , müzik dinledim  ama  nafile , yinede uyuyamadım ....

Bir o yana bir bu yana , yok salon , yok mutfak derken sabahı sabah ettim . Saatim e baktığımda 04:35 olduğunu görünce pek de şaşırmadım doğrusu . Kaç geceyi böyle sabah ettim , bir yerden sonra insan saymayı bırakıyor . Hazırlanıp dışarı çıkmaya karar verdim .

Ev den çıkarken saat 04:49 du . ''Dışarı çıkmak için harika bir zaman '' Orman yoluna girdim . Biraz derinlere girmekte sakınca görmedim . Ormanlar , denizler , mağaralar bu tarz yerler beni korkutmuyor aksine huzur buluyorum .

Bazen koştum bazen yürüdüm .

Ağacın altına oturduğumda her şey artık daha netti kafamda . Sevdiklerimi kayıp ettim , kariyerimin en üstündeyken hastaneye kaldırılmam . Şimdi yeni hayatıma başlayalı 1 yıl oldu . Maddi anlamda ne kaybettiysem geri aldım , şirketimin başındayım . Manevi olarak bir daha kimseyi hayatıma almadım . Annem ve babam öldükten sonra akrabalık ilişkilerim de kalmamıştı kimseyle . Arkadaşlarım , dost bildiklerim de bana sırtlarını dönmüşlerdi bu süreçte . Zaten bir tek onlara üzülmüyorum . Sadece her yerde her zaman ne olursa olsun Ege vardı yanımda . Hastaneye yatmadan önce tanışmıştık onunla . Yine bir sabah orman gezintim sırasında görmüştüm onu . Yarası vardı  '' ayağım takıldı ağaç köklerine , dizim kanıyor ama sanırım ayağımı da burkuldu '' demişti . Ona yardım etmek biraz olmuştu o kocaman cüssesiyle ben 1.65 bir kız .

Arkamdan gelen kapı sesiyle kendime geldim . Sahiden ne kapısı o . Usulca kalktım yerimden , terden sırılsıklam olmuş sweet m ve toz toprak olmuş ayakkabılarım la . 1 , 2 , 3 , araba . Saat 06:30 gerçekten olmuş mu o kadar ? Peki bu arabaların ne işi var burda yanlarında kimsede yok .

Kafa uzattım daha net ve açık görebilmek için 3 adam siyahlar için de . İkisi nin sırtı bana dönük diğeri esmer muhtemelen  1.90 boyunda oldukça sert ve erkeksi yüz hatları var . İfadesine bakılırsa konu baya ciddi . Boşverip arkamı dönmeye niyetlendim ama onlar bana döndü . Biri silahını çıkardı diğeri bir adım geriledi , ilk adam ın  olanlar dan gayet memun olduğunu belli eden garip bir sırıt ış var yüzünde . Sialah çeken adama kaydı gözüm sonra karşısındaki ne . Biri Ege diğeri Atıf bey .

Atıf beyin Egenin karşısında zaten şansı yokken birde elinde silah var . Nerden nasıl buldu bilmiyorum ama bu konuya girmeye hiç niyetim yok . Elbtte konuşulucak bu konu en kısa zamanda . Yanlarına gitsem şu tanımadığım adam garip bir tip gitmesem , Egenin duruşundan belli  deniz mavisi gözlerine gölge çökmüş . Ne yapmaya çalışacağıma karar vermeye çalışırken duymaktan korktuğum ses i duydum . Tek el şakak kemiğine .

Anlık refleks le çığlık kopardım . Ne yaptığımı fark ettiğim an yere çöktüm . Sığındığım ağacın koynuna tekrar girdim bu sefer beni saklasın diye . Ne olup ne bitiyor buradan görünmüyordu ve merak ediyordum .

Yakınlarımda bir ayak sesi duyunca dahada bi sığındım ağaca sanki ondan bir parça olmak istermiş çesine . Gözlerim  sımsıkı kapalı . Bir el irkilme me neden oldu . Yüzüm ün yarısını kaplayacak kadar büyük ve soğuk . Metalik bi kokusu var . Ağır . Sakin ve yavaş içimde kopan fırtınalara rağmen gayet durgun bakışlarımla ağzımı kapatan elin sahibine baktım . Gözlerimin yerinden çıkmasına zar zor engel olurken şaşkınlığımı koruyamadım . Burda ne isis olduğunu sordum bakışlarıma . Oda '' beni geç de senin ne işin var'' dedi bende eline bakınca ağzımı açtı . '' Hiç konuşma alya hemen eve gidiyosun her ne gördüysen yada duyduysan unutuyorsun bende kimseyi bulamadığımı söyleyeceğim hadi çabuk ol ''
_tamam ama sonra konusacagiz seninle
_ Alya!!

Dedi ve 2 gündür ortalıkta yok . Sevdiğiniz birinden haber alamamak kötü bi durum . Hele o kişinin can güvenliği tehlike deyken . İki gün geçti aradan ben rutin ime döndüm ama Ege yok .
_Alya hanım Atıf  bey 2 gün önce vefat etmiş . Polisler sizin evinizin ordaki ormanlık alanda bulmuşlar cesedini haberiniz varmı... Alya hanım heyy ... Alya hanım
_Ee... evet haberim var .

Bizzat kendim tanıklık ettim .

................

Toplantını ortasında telefonum çalmaya başladı . Atayan numara gizli Ege olduğunu düşünerek açtım telefonu.
_Efendim
_Alya .. ben .. Ege ..
_EGE NERDESİN .. Bu tepkime odadaki herkes dönüp bakarken ben hiç birine bakmadım .

_Alya...vuruldum hastanedeyim ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞAHİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin