Dızzzzttt dızzzt dıızttt!
Hah? Bu seste ne?
Dızzt dızzzt dıızttt!
Kafamı gömdüğüm yastıktan kaldırıp sesin nerden geldiğini anlamaya çalışıtım. Nerden gelece aptal. Tabii ki telefon! Telefonu almadan direk karşımdaki saate baktım. Yuh! Saat sabahın 3'ü. Aslında gece derler ama doğrusu sabahtır öğrenin bunları. Acaba beni bu saate merak eden(!)kim? Telefonu alıp kulağıma götürdüm. Zaten başka ne yapabilirim.
"Ne var sabah sabah Yağmur!?"
"Eh-ehehe şeeyyy ben sana bişi sorcaktımda kanki ondan aradım."
"Eee ne var hadi sor."
"Ehhh- tamam. Sana şu kralın mesajı geldi mi?"
"Kral. Mesaj. Bana. Yağmur sen gerizekalı mısın? Ne işi olur kralın sabah sabah benimle?"
"Ya yok lan sende. Bizim kızların hepsine gelmişte ondan. Whatsaptakti gruptan saatlerce yazışıyoz bunla ilgili."
"Taam bi bakim yazarım sana."
"Görüşürüz."
Saçmalığa bak. Kimbilir nerenin kralı bizim gerizekalı 11-D sınıfının kızlarına mesaj atacak. Pehh kıçımın kenarı. Az buçuk internetim kaldı onuda bizimkilerin "Kral" saçmalığına harcayacağım.
İnterneti açmamla bildiri yağmuruna yazlık giysilerle yakalanmam bir oldu. Çüş! 6486 mesaj nedir? Tamam sınıfta ben dahil 15 kız var ama bu kadar da oha yani! Her neyse...
Herkes kralın kendine gönderdiği mesajın screenshotunu atmış. Bir de herkes. Lan mesaj kopyala-yapıştırla atılmış niye hepiniz gönderiyonuz ki!? Ben whatsapptaki mesajları okurken normal mesaj kutusunda 2 mesaj daha olduğunu gördüm.
Gönderen: KRAL
Kral oyunu başlamıştır. Lütfen kurallara uyunuz ve Kral'ın emirlerini yerine getiriniz.
KURALLAR
1-Kral'ın emirleri mutlaktır. Yerine getiriniz.
2-Oyundan çıkmam yasaktır. Çıkanlar cezalandırılacaktır.
3-Kral'a yanlış yapmayınız. Yapanlar cezalandırılacaktır.
4-Emirleri verilen süre içerisinde tamamlayınız.
Gönderildi 00.00Bu mu şimdi? Şu "Kral" bizim sınıftaki Emir değilse ne olayım?! Ben olayım işte o kadar nokta. Bizim kızlarda mesaj atmış korkuyorum diye, ne varki korkacak canım?! İçimden "Kral" Emir Hazretlerine saydırırken öteki mesajıda okumaya başladım.
Gönderen: KRAL
Gece yarısına kadar sınıftaki kızlar mezarlığa giderek bir mezarı kazacaklar. Yapmayanlar toprakla boğulacaklardır.
Gönderildi 00.00Bizim kızlar coşmuşlar mk. Ben mesajı okuyana kadar 279 mesaj. Neyse sustum.
11-D Çingeneleri
Ezgi: walla ben size diyeyim ciidi bir iş bu.
Seniha:Sen önce ciddi yi doğru yazmayı öğren.
Ezgi: -_- gidelimde yapalim bari
Ben: La sikik sikik laflar edip asabımı bozmayin benim ne gitmesi
Defne: O kadarda mal degiliz inandığımızdan gitmiyoruz ki!
Seniha: ayn bizim iş adrenalin
Yağmur: la bak çarplıp kalacaksiniz başımıza.
Ben: ayn abi dinletemiyorum mezar kazmak nedir?
Yağmur: abi?
Ben: hee.. abi ne varki?
Yağmur: Ayyy! Çok teşekkur ederim canisi :D
Ben: -_- tamam
Seniha: yaa abi haydi gidelimmm adrenalin işte
Burcu: Sabah sabah tövbe yani
Seniha: Adrenalinnn
Ezgi: Adrenalinn amk -_- hadi
Defne: Adrenalin :3
Ceren: HIAAAĞĞ ADRENALİĞĞNN
Tülay: la yazarken insanlik yap bari ceren neyse ADRENALİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ousama Game: Türkiye
NezařaditelnéBelki içinizden birkaçı Ousama Game manga serisini okumuştur. Ben de bunu Türkiye'ye uyarladım. (Şimdi içimden iyi seyirler demek geldi herneyse) iyi okumalar...