İlk gecenizden sonra senin kasıkların fazlasıyla ağrır ve hareketlerin fazlasıyla kısıtlanır;
Shownu; ona kahvaltı hazırlamak için kalkmak istersin ama aniden kasıklarına yerleşen sancıyla iki büklüm olursun. Ses çıkarmamaya çalışırsın ancak Shownu uyanır ve seni acı içinde kıvranırken görür ve kollarını sıkıca sana dolar. Ama dün gece aklına geldikçe tamamen ona ait olduğun için bir yandan da huzurlu hissediyordur. "Üzgünüm, güzelim."
I.M; ağrını biraz geçirmesini umarak mutfağa inip bir ilaç alırsın. Canın fazlasıyla yanıyordur. Gözlerini kapatıp ellerini tezgahın üzerine koyar ve öylece beklersin, bu sırada Changkyun uyanır ve arkadan kalçana vurur. Ağlamaya başladığında ne yapacağını bilemez. "Y/N, neden ağlıyorsun? Özür dilerim, biliyorsun ki asla canını yakmak istemezdim."
Hyungwon; "Buna bir son vermemi ister misin?" anlamayarak kaşlarını kaldırırsın. Ardından yüzündeki ifadeden aklından ne geçtiğini anlarsın ve gerilersin ancak belinden tutup seni yatağa iter. "Eğer buna alışırsan, canın acımaz. Görüyor musun, seni ne kadar çok düşünüyorum?"
Wonho; doğru düzgün oturamayışına güler ve sana seksi bir bakış atar. "Bu kadar sert olduğumu bilmiyordum."
Jooheon; aslında yapacak çok işi olsa da seni o halde bırakıp gitmez ve hareket etmene izin vermez. Bir film açar, birlikte izlersiniz; ardından çıkan bir öpüşme sahnesinden sonra kontrolünüzü kaybedersiniz.
Kihyun; uyanıp canının acısından ona sokulduğunu görünce karnını ovalayıp sana şarkı söyleyerek acını unutturmaya çalışır.
Minhyuk; sabah çok mutlu bir şekilde uyanır ancak senin zorlanacağını daha önceden bilir. Bu yüzden sıcak su torbasını, ağrı kesici hapını ve kahvaltıyı yatağına getirir. Ardından seni tutkulu bir şekilde öper ancak kasıklarından dolayı fazla ilerlemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monsta X Tepkiler (Askıda-Devam Edecek)
FanfictionMonsta X ve tepkileri. Lütfen onları çokça sevin :)