Çok uzun zamandır görüşmediğin bir erkek arkadaşınla karşılaşırsın ve biasın seni kıskanır;
Shownu; sevgilinin dans pratiğini izlemek için Starship'e gidersin ve Shownu da seni kapıda karşılar. Biraz yürüdükten sonra tanıdık bir sima görürsün ve arkasına döndüğünde de senin bir zamanlar çok yakın olduğun erkek arkadaşın olduğunu fark edersin. Siz sarılırsınız ve Türkçe olarak konuşmaya başlarsınız, Shownu'yu ise tamamen unutmuştun. Sonunda dayanamayıp seni kolundan sürükler. "Dans pratiğine geç kalmamalıyız.. Arkadaşınla daha sonra da görüşmesen olur."
I.M; birlikte alış-verişe çıkmak için onu çok zor ikna etmiştin. Sen kendini kaybedip kıyafetlerin arasında seçim yapamazken aniden biri omzuna dokunur. Arkana döndüğünde arkadaşınla karşılaşırsın. Siz bir şeyler hakkında konuşurken I.M'in sinirle sana baktığını fark etmezsin bile. Bu duruma daha çok sinirlenip eline doldurduğu kıyafetleri kucağına atar. "Hey, bunları da denemelisin." der ve seni kabinlere doğru sürükler.
Hyungwon; onu evde bir şey kalmadı bahanesiyle birlikte markete seninle birlikte sürüklersin. Ardından arkadaşını görüp onunla konuşmaya başlayınca sana tuhaf bakışlar atmaya başlar. Umursamazsın ama aniden seni çekip kollarının arasına alır. Ardından kulağına, "Evde kalıp uyumama izin vermedin, üstelik bu yer cücesiyle konuşup beni sinirlendiriyorsun.. Sence de bir cezayı hak etmedin mi?"
Wonho; evde çok sıkıldığın için Wonho'nun sana hediye ettiği köpekle birlikte yürüyüşe çıkarsın. Fazlaca bir mesafeyi koşuyla karışık yürüdüğünde yorulursun ve dinlenmek için bir parkta oturursun. Ardından biri gelip sana köpeğini sevmeye başlar ve kafasını yukarı kaldırdığında arkadaşınla karşılaşırsın. Yanına oturup eski günlerinizden konu açar ve artık görüşemediğinize dair sitemler ederken birinin sana arkadan sıkıca sarılmasıyla korkarsın ancak Wonho olduğunu anlarsın. Ve ayrıca çok sinirli olduğunu da fark edersin. "Görüşemiyorsunuz; çünkü ben ona farklı gözle bakan insanlarla bir araya gelmesini istemiyorum." der ve ardından kulağına, "Seninle evde görüşeceğiz küçük hanım," diye fısıldar.
Jooheon; sana sürpriz yapmak için bir kafeyi ayarlar ve senin bir şekilde oraya gitmeni sağlar. Ama geldiğinde karşılaştığı manzara hiç hoşuna gitmez çünkü senin başka bir erkekle çok yakın bir sohbete daldığını görür. Sinirlerine hakim olmaya çalışarak masanıza ilerler ve sandalyeyi sert bir şekilde çeker. "Y/N, beni arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?" diye sorar ve senin cevap vermene fırsat bırakmadan çocuğun elini sıkıca kavrar. Arkadaşın acıyla inlediğinde gülümser. "Merhaba, ben Y/N'nın sevgilisiyim."
Kihyun; arkadaşın ilk yanınıza geldiği zaman bakışlarıyla açıkça onu istemediğini belli eder ama arkadaşının ısrarla gitmediğini görünce derin bir nefes alarak telefonuyla ilgileniyormuş gibi yapar, yine de bir kulağı sizdedir. En son arkadaşının, "Lisedeyken senden çok hoşlanıyordum biliyor musun?" diye sormasıyla seni arkasına alır ve yakasına yapışarak kafa atar.
Minhyuk; daha önceden ona arkadaş ortamını anlattığın için onun kim olduğunu zaten biliyordur ama seninle konuşma biçimi hoşuna gitmemiştir. Sahiplenici bir ifadeyle ellerini beline yerleştirir ve seni kendine doğru çeker. Arkadaşına da kötü kötü bakmayı ihmal etmez. Kişiliğine aykırı olsa da sürekli araya girer ve arkadaşına laf sıkıştırır.
****
Biraz uzun mu oldu sanki? Tepkiyle ilgili görüşleriniz ne bana sanki birazcık batırdım gibi geliyor.. Yine de umarım beğenmişsinizdir çünkü Ramazan'da biraz vakit geçirebilmeniz için uzun yazmaya çalıştım. *LAST
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monsta X Tepkiler (Askıda-Devam Edecek)
FanfictionMonsta X ve tepkileri. Lütfen onları çokça sevin :)