Mini'nin büyük katkısının olduğu tepki, umarım beğenirsiniz.^^
Biasın ve sen yakın arkadaşsınız ve birbirinizden çok hoşlanıyorsunuz ancak o sana bir türlü açılamıyor. Bir gün sinirlenip onu sevdiğini söyleyip cevap vermesini beklemeden öpüyorsun;
Shownu; Sen onun kendini her zaman dans odasına kapatıp saatler boyunca çıkmadığını, yemeklerini dahi ihmal ettiğini bilirsin ve bu yüzden Shownu için bir şeyler hazırlarsın. Ve tam da tahmin ettiğin gibi kendini dansa kaptırmıştır. Boynundan aşağı süzülen damlalara nefesin kesilerek bakarsın. Ardından daha fazla dayanamayıp onu omzundan tutup geriye döndürürsün ve dudaklarına yapışırsın. Öpüşüne karşılık vermediğinde hayal kırıklığı ile geri çekilirsin ve Shownu'nun yüzüne bakmaya cesaret bile edemezsin. Çenenden kavrayarak ona bakmanı sağlar ve oldukça ciddi bir ifade takınır.
"Bunu benim yapmam gerekirdi." der.
I.M; birlikte film izlemeye karar verdiniz ve o senin seçmene izin verdi. Bilerek gidip sizin konunuza uyan bir film seçtin, böylelikle Changkyun'un hislerini anlamasını umuyordun.. ancak o hiçbir yorumda bile bulunmayınca onu öpersin ve beklemediğin bir biçimde sana karşılık verir.
"Bu anın bu kadar mükemmel olacağını tahmin bile edemezdim."
Hyungwon; telefonlarını açmadığı için endişelenip evine gidersin ve o kapıyı açıp gözlerini ovuşturur. Sen derin bir nefes alıp, "Aptal, ne kadar endişelendim biliyor musun? O telefonu yanında süs diye mi taşıyorsun?" deyip sarılırsın. Şaşkınlıkla o da kollarını beline dolar.
"Neden bu kadar endişe ettin ki, bilirsin eğer telefonlarını açamıyorsam uyuyorum demektir.. Benden hoşlandığını bu kadar belli etme güzelim," diyerek sana takılır.
Sen ise, "Senden sadece hoşlanmıyorum, aptal." der ve karşılık vermesini beklemeden onu öpersin. İlk birkaç saniye şaşırsa bile karşılık vermesi çok uzun sürmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monsta X Tepkiler (Askıda-Devam Edecek)
FanficMonsta X ve tepkileri. Lütfen onları çokça sevin :)