♥️

2.2K 44 29
                                    

Merhabalar.

Nasılsınız millet?

Buraya o kadar uzun zamandır uğramamışım ki, bir harabeye dönmüş neredeyse.

En başından tüm tepkileri okudum ve kendime hayret ettim. Gerçekten, gülünç ve birçok mantık hatası yapan bu kişi ben miyim?

Evet, sanırım benim.

Ugh.

Ne diyebilirim ki? O sıralar gerçek anlamda toydum.

Ama aranızda hoşuna giden, gülen kişilerin olduğunu görmek çok güzeldi.

Kpop tutkum, biz beş kızken aşırı yoğundu.
Çok tatlı bir arkadaş grubumuz vardı ve onları kaybettikten sonra bu tutkum körelmiş gibi hissettim. Bazıları buna olgunlaşmak dedi ve bende tabiri caizse onlara bir tarafımla güldüm.

Çevrenizde birçok kişi belki bunu ergenlik olarak nitelendirebilir ama bu tamamen saçmalık. Bir müzik tarzından hoşlanmak nasıl ergenlik olabilir ki?

Her neyse. Sanırım uzatıp sıkmaya başladım.

Bu bir veda yazısı değil. En azından size karşı.

Birçok arkadaş edindim. Güzel yorumlarınızı yada eleştirilerinizi benden esirgemediniz. Birlikte hayal ettik.

Ben yazmaya devam ettikçe beni yüreklendiren çok sayıda kişi vardı. Ve şimdi bir yayıneviyle anlaşmak üzereyim. Beni desteklediğiniz, yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.

Buraya kadar okuduğunuz içinde teşekkür ederim.

İyi ki varsınız. ♥️

Monsta X Tepkiler (Askıda-Devam Edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin