----- Fortfarande Alice PSV----
Lektionerna gick fort och nu stod jag och väntade på Felix vid mitt skåp.
"Hej!" Ropade han, och han kramade mig.
"Ska vi gå?" Frågade han.
"Mm!" Sa jag.Vi gick hem till han. Vi gick upp på hans rum. Han satte sig på sängen och han klappade på platsen bredvid han, jag satte mig där.
"Hur länge har din pappa misshandlat dig?" Frågade han och jag kände att tårarna bara ville komma.
"Typ när mamma lämnade oss för 7 år sen..." Sa jag.
"Oj, det är länge sen ju..." Sa han.
"Mm." Svarade jag. Jag kunde inte hålla emot tårarna. Felix tog sin tumme och torkade bort dom på min kind...
Jag mådde bättre när jag var i Felix närvaro. Har jag fått känslor för honom?
"Jag tycker att du är väldigt vacker." Sa han och tittade djupt in i mina ögon. Jag drunknade i hans ögon, dom var så fina!
"Och jag tycker att du är vacker!" Svarade jag och han kysste mig, jag besvarade den.
Klockan rullade på och klockan var åtta. Jag och Felix hade bara tittat på film och haft de chill!
"Oj, jag borde nog gå hem nu!" Sa jag.
"Okej, ska jag följa med dig?"
"Nej, det behövs inte! Pappa kommer bara skada dig också då."
"Vadå, kommer din pappa slå dig när du kommer hem?"
"Han gör det varje kväll."
"Men ajdå! Jag ska göra något åt det där!"
Jag kramade om honom sen gick jag.
Jag låste upp dörren och jag fick möte av en riktig full pappa.
"Så du tyckte att det var dags att komma hem nu din lilla jävel?" Sa han och slog ner mig på golvet. Han slog mig i ansikte och sparkade mig överallt, sen tyckte han att det räckte.
____________________
Kort kapitel!
Jag kommer inte skriva så mycket framöver, jag gör det när jag har tid! För nu är det skola och så!
Glöm inte att rösta & kommentera!
Kram! ❤️
YOU ARE READING
Forever in your dreams
FanfictionTHE FOOO FAN FICTION Alice, en 15 åring, som blir misshandlad hemma. Hon får en ny kille i klassen och hon blir kär.. Kommer nya killen att hjälpa henne?