-Wilfred'in Ağzından.-
(Geri zekalı prens bozuntusu! Aptal James beni itmiş olmasaydı bu salağı çekmeyecektim! Bu ne böyle, ben onun korumasıyım görevimi yapamayacaksam burada ne işim var benim! Kral Yakov ile konuşup görevden kesinlikle ayrılacağım bu sefer gerçekten yeter! Kadınlarla gezmek için sürekli kaçıp durmak ne demek! Ahh.. doğru ya kaçmıyor. Yüzsüz gibi önümde yapıyor! Acaba... Prens Roberto'nun koruması olmak isterdim. Joshua ile konuşup daha sonra Kral Yakov'a gitsem iyi olacak.)
-Kyo? Kyo? Kyo!
-Ne var?
-Joshua'yı gördün mü?
-Ordan bakınca Joshua'nın bekçisi gibimi duruyorum?
-Bu kadar aksi olma gördün mü? Görmedin mi?
-Gördüm.
-Nerede?
-Odasında Gleen'i yatağından çıkartmak için uğraşıyordu.
-...
-Bir koruma için çok dikkatsizsin sarayda kim var, kim yok haberin bile yok!
-Evet Prens İvan'ın peşinden koşmaktan başka birşeye odaklanamadığım içindir.
-Herneyse artık yerini öğrendiğine göre rahat bırak beni. Yapacak işlerim var.
-Peki...
(Hemen Joshua'nın odasına doğru ilerledim o ve Gleen aynı odada kalıyorlardı çünkü Prens Zain ile Prens Roberto'nun odalarıda yakın onlara ama benim için aynı şey söz konusu değil... Edward ile aynı odada kalıyorum ve Prens İvan'ın odasından gelen garip sesleri dinlemek zorundayım!)
Sonunda Joshua'nın odasının önündeydim. Kapıyı birkaç kere tıkırdattım ve içeri girdim...
Gözleri fal taşı gibi açılır.-Jo-Jo-Joshua?
Joshua, Gleen'in üzerinde oturmuş yatağı çekiştiriyor.
-Wilfred?
-Pa-pa-pardon uygunsuz bir zamanda geldiğimi bilmiyordum!
-Ha? Aa.... Ahaha.... Hayır düşündüğün gibi değil. Gleen bir haftadır bu yatağın içinde ve Presn Zain bu gün beni biraz azarladı. Görevini yapmadığı takdirde Gleen'i geri göndermeyi planlıyor.
-Peki Gleen neden yataktan çıkmıyor?
-Umm.... Aslına bakarsan biraz karışık tam emin değilim çünkü bana bir şey anlatmıyor.
Gleen birden kafasını çıkartır ve..."Ben Prens Zain'in korumalığını yapmak falan istemiyorum!"
Wilfred'in gözleri ısıldar!"O zaman değişelim!"
-Neyi değişiyorsunuz?
-Ah... Bende Prens İvan'dan memnun değilim...
-Kafanıza göre değişebileceğinizi sanmıyorum.
-Evet... Aslında ben değişim için seninle konuşmaya gelmiştim Joshua...
-...?
-Düşündüm de belki Prens İvan'ın koruması olmak istersen ve bunu Kral Yakov onaylarsa değiştire biliriz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be my prince
Teen Fictionkarakterler be my princess oyunundan uyarlamadır. Yaoi bir hikayedir rahatsız olanlar lütfen okumasınlar. Smut içermektedir!