Nominacje

43 13 3
                                    

Zapomniałam o nich całkowicie, a nominki to przecież taka fajna zabawa...
Dobra, do obu nominowała mnie współzałożycielka organizacji anty-pedobearowej Shiro153

Zacznijmy od tej pierwszej, krótszej, czyli 15 faktów o mnie.

1. Najmłodsza z klasy.
2. Jestem grzecznym karateką, który na letnim obozie będzie pilnował wieczorem kolegów.
3. Mam krasza na karate, z którym jednak nie gadam.
4. Z koleżanką prowadzimy wspólne konto, które jest równie martwe jak nasze serca.
5. Lubię robić zdjęcia moim znajomym.
6. Kraszuję też taką jedną dziewczynę. (Czyt. widzę w niej senpaia XDD)
7. Ogólnie piszę jakieś bzdury.
8. Jak byłam mała, chciałam zapisać się na balet... nadal chcę, ale za późno. :c
9. Na obozie będę bić pedobeara pasem. Jak przyjedzie.
10. To już dziesiąty fakt.
11. Planowałam książkę yaoi na wattpadzie, jednak zresetowanie telefonu ten plan wstrzymało.
12. Wszystko przez niepamiętanie hasła. :xxx
13. Ale zrobię one-shot yaoi z FT.
14. Ostatnie anime jakie obejrzałam to Loveless, a ulubione to Fairy Tail.
15. Zaś z mangi kocham właśnie Fairy Tail oraz manhwę Killing Stalking.

Nominuję:

Yourin-Choi
JemKwiatki
KacikLord
xmelissaxp
marmurka

Druga nominka.

Imię: Lucyphenia
Nazwisko:  The Grandue
Wiek: ok. 286 lat (sama nie pamiętam)
Płeć: Kobieta zią
Rasa: Demon stopnia I [ranga SS] (czyli demon królewskiej krwi, z głównej gałęzi. W skrócie - bliska rodzina Pana Piekieł XD.)
Orientacja: Homo na 100% (zajęta do tego hihi)
Zawód: Gitarzysta w pubie
Rozmiar cyckonosza (serio?): SS

Wygląd:

Włosy: ciemny brąz,  sięgające do połowy łopatek, naturalnie proste, grzywka, która naturalnie jest na bok, często spieta jest do tyłu.
Oczy: całkowicie czarne
Wzrost: 180cm
Waga: ??? (XDDD)
Znaki szczególne:  [lewa ręka] tatuaż srebrnego pentagramu otoczonego kwiatami koloru mocnego różu, [podbrzusze] kolejny tatuaż pentagramu, po bokach którego znajduje się słowo "maledictus", długie czarne paznokcie oraz szerokie brwi.
Ubiór: [w te swoje święta] szary golf bez rękawów, ciemnoszare spodnie, buty na 10-centymetrowej koturnie. [często] czarny golf bez rękawów odsłaniający brzuch, na ramiona zarzucona fioletowa bluza z napisem "Subject #01" na plecach, bojówki oraz buty na podwyższeniu. [niegdyś] szara bluza (rozmiar L), niebieskie spodnie i glany.

Charakter:

Niezwykle leniwa, podchodzi do życia z dystansem, niczego nie bierze na poważnie. Wygląda jak dziecko z depresją, rzadko kiedy się uśmiecha. Trudno ją wyprowadzić z równowagi. Pesymistka.

Ulubione rzeczy:

Ulubiony kolor: miętowy
Gatunek muzyczny: J-pop, metal, rock
Przedmiot szkolny: . . .
Gatunek filmowy (lub anime): yuri, yaoi, komedie, s-f, fantasy
Sport: kickboxing, karate, skoki wzwyż.

Nominuję do tego:

Yourin-Choi
KacikLord
Dedtoo

Chyba tyle.

~ Do następnego!

Mój malutki świat, czyli bazgrołkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz