Palermo 1997./1998. Nerov stan/Svecana sala za proslave
Po prvi put sam sama. Nero nije tu. Plasim se. Nesto ga muci, a ne zeli da mi otkrije sta. Zasto mi je sada rekao da treba da nosim pistolj? Zar smo u nekoj opasnosti? Uskoro ce ta cuvena proslava gde dolaze sve donove devojke, iz sve tri kuce. Baciami! To je najelitnija kuca, tamo su samo najbolje devojke. Upravo takve i jesu, prepotentne i umisljene. Svake godine izbije neki skandal sa njima. Napiju se, potuku, onesveste. Opet cu videti Rosalindu, onu umisljenu kozu, zaljubljena je u Nera jos od kad ga je videla na jednoj od prethodnih proslava kad mi je bio pratnja. Otvoreno mi je to rekla. Nista nije uradila, ali je mrzim, hoce mog coveka. Kaze da ja ne zasluzujem takvog coveka, ona je bolje gradjena.
I istina, ja nisam nesto savrseno gradjena, ali zadovoljna sam svojim telom, Bog me je hteo takvu. Crni mi je sto puta rekao da sam savrsena, a kad mi on to kaze svi ostali komentari na osnovu mog tela su suvisni.
Idem do ormara da odaberem haljinu za veceras. Otvaram ga. Crne, bele, crvene, zute, ima svakavih. Iskreno, vise mi je muka od svih. Sve sam nosila kad radim. Svaku je neko dodorivao. Svaku je neko skinuo sa mene i bacio na pod. Mrzim svoj posao, ali moram da ga radim. Nemam izbora. Hmhm, koju da uzmem?
Primecujem jednu koju mi je Nero kupio. Nikad je dosad nisam oblacila. Crna sa sjajem po njoj, elegantna i sa lepim dekolteom, ne previse velikim. Dok sam je oblacila nisam bila sigurna da sam dobro odlucila, ali kad sam stala ispred ogledala sve sumnje su nestale. Nero me dobro poznaje. Haljina savrseno odgovara mojoj figuri, lepo mi istice grudi, a uz nju imam i par duzih crnih rukavica, takodje sa sjajom.
Odlicno haljinu sam izabrala, sad jos samo da odem pod tus i mogu da se obucem. Kosu cu pokupiti u elegantnu pundju, nekako uz ovu haljinu je slag na tortu.
Taman sam skinula bade-mantil i krenula ka kupatilu, culo se zvono fiksnog telefona." Halo? "
- Hej, ja sam, Nero. Samo jos jednom da te podsetim da postupis kako sam ti rekao. Kako si inace?
" Pa...valjda sam dobro..znas, malo sam uplasena. Mislim da mi nesto precutkujes, ljubavi. Sta je bilo u tom pismu? "
- Draga, ne mogu sada o tome, nije ni vreme ni mesto. Obecavam da cu ti ispricati sve kad se vratimo. Moram da idem. Cuvaj se veceras i budi najlepsa tamo, jer znam da jesi. Volim te.
" I ja tebe, Crni... " Veza se prekinula.
Dakle, podvezica sa nozem ispod haljine ipistolj u tasnu, u redu. Pitam se sta se desava, zasto mi je Nero rekao da uzmem to. Nadam se da nije nista ozbiljno.
Ahh, pa vec je 19.27, a proslava pocinje u 20.30 moram da se srdim. Najpre stavljam kaisic sa nozem oko butine, pa oblacim haljinu. Sada na re dolazi kosa. Ipak necu pundju, malo sam je pokupila sa obe strane i zakacila ukosnicama. Dole cu neke crne potpetice, mada sam i bez njih dovoljn visoka, ali eto. Spremna sam, jos samo pistolj. Gde je Nero bese rekao da se nalazi? Ahh, da! Ispod kreveta na dasci. Uzimam ga, pa mogu da kazem da je i sladak. Vadim sarzer, pun je. Stavila sam ga u torbu i spremna sam, samo jos Gabi da sacekam.I nisam cekala dugo, posle petnaestak minuta je pokucala na vrata. Nosila je usku crvenu haljnu sa povecim dekolteom, ali to je njen standardni stil.
- Spremna devojko? Mogle bismo da krenemo polako, a? Rekla je onim njenim grubim skoro pa muskim glasom.
" Da, jesam. Krecemo "
Ispred nas je cekao jedan od donovih vozaca. Odvezao nas je do Svecane sale. Unutra je vec bilo puno i naravno fufice iz Bakiamija su glavne. Tu su i ostali donovi ljudi, neke znam, neke ne, ali onaj kojem najvise verujem nije tu. Nero je sa donom na Dominikani, ali sta sad. Idem sa Gabrijelom do naseg stola gde nas je uputio momak iz posluge. Sele smo i narucile flasu belog vina. Necu puno da pijem, verovatno casu ili dve za celo vece, moram da budem na oprezu. Naravno Gabi ce se urokati kao i uvek i nece znati gde se nalazi ni sto je dosla. Tako da sam sama.
YOU ARE READING
Ni prvo, ni poslednje
Mystery / ThrillerNero i Evangelina su odrasli na ulici. Zivot nije bio mio prema njima. Od ranog detinjstva bili su prisiljeni da rade za mafiju, on kao placenu ubica, a ona kao devojka za jedno vece. Jedino lepo je njihova ljubav. Njihov sef don Sarconi zapada u sv...