Prolog

196 20 3
                                    


Palermo, 1999.

Ako ovo citate, vi ste zeljni osvete. Zelite da nekoga ubijete, vi ste ubica. Na srcu imate tesku ranu koja vas pece, i zelite da savladate taj dusevni bol. Ali, to nije lako.

Sedim u svojoj Alfi 145. Na sedistu pored mene je moj pistolj, HiK USP 45. Na radiu je neka klasika, Betoven cini mi se. Gledam u svoj pistolj. Na meni je da donesem vaznu odluku. Rec je o ubistvu.
Nece mi biti ni prvo, a ni poslednje, ali svakako je najteze do sada. Moram da ubijem coveka koji mi je bio kao otac. Medjutim, on je los covek. On se bavi mutnim poslovima. On je jedan od najjacih mafijaskih kumova u Italiji. 

Nalazim se par ulica od njegove vile u Palermu. Veoma je obezbedjena, ali mene vodi najjace oruzije OSVETA. Vreme je da krenem u akciju.
Par tableta spida i injekcija adrenalina bice dovoljne. Ubacujem nov sarzer u pistolj i stavljam ga iza ledja, ispod kosulje. Odlazim do gepeka tamo se krije iznenadjenje za gorile koje stite mog bossa. MP5 sa laserskim nisanom i prigusivacem. Pancirni prsluk ispod kosulje i spreman sam. 

Tempo di agire!!!


Ovo je moja nova prica, jeste kratko, ali sta da se radi. :D Nadam se da vam se svidja. Ostavite komentar i glasajte, jer mi to mnogo znaci. Pistolj sa slike nije USP, ali nisam mogao da nadjem odgovarajucu sliku. Vote/comment, molim vas.

P.S. Tempo di agire! - Vreme je za akciju! :D

Jakson Gray


Ni prvo, ni poslednjeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang