Ξύπνησα από τις ακτίνες του ηλίου
- μμμμκαλημερα ήλιε μου είπα ( πάντα καλημερίζω τον ήλιο ...δεν ξέρω γιατί το κάνω αυτό το έκανα από μικρή το θεωρούσα σωστό για να ξεκινήσεις καλά τη μέρα σου )
- καλημέρα και σε σένα φεγγάρι μου ...Γτφ ;;; ποιος απάντησε ;;;
Ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι αυτό το κρεβάτι δεν ήταν δικό μου γύρισα και αντίκρισα έναν παρη να μου χαμογελάει αθώα
-ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΦΑΚ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ;;;;;;
Άρχισα να τσιρίζω και πετάχτηκα όρθια άρχισα να του πετάω μαξιλάρια στη μούρη ...σηκώθηκε και ακινητοποίησε τα χέρια μου ...
Κράτησα μια τσιρίδα ...έπρεπε να μάθω ...κράτησα τον πόνο και ρώτησα ...
- τι έγινε ;;;;χθες;;; ρώτησα διστακτικά
- κάναμε άγριο σεξ είπε και έμεινα κυριολεκτικά .....
-ΤΙ ;;;;Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ;;;ΗΤΑΝ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ...ΟΧΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ...δεν ...τραυλίζα....
- τι τι εννοείς δεν έπρεπε ;;; δεν θες να είμαι ο πρώτος σου δηλαδή ;;;είπε νευριασμένα ...τα μάτια του είχαν μαυρίσει ....
Ξαφνικά μου ήρθαν σκηνές από χθες το βράδυ ....ασυναίσθητα δάκρυσα
-όχι
- τι όχι ;!;; είπε ο παρης έτοιμος να εκραγεί ...
-ΕΝΝΟΩ ΟΧΙ ΠΑΡΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ...ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΜΕΘΑΕΙ ΚΑΙ ΤΣΙΛΙΜΠΟΥΡΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΚΑΣΤΑΝΗ Η' ΞΑΝΘΙΑ ....
Πλέον τα δάκρυα έτρεχαν ποτάμι αλλά έπρεπε να τα πω αυτά ...έπρεπε κάπως να τελειώσω γιατί εδώ ΕΔΩ τελείωνε ...ήξερα ότι θα τα πάθω αυτά όταν τον γνώρισα ...και τα αγνόησα ...όποτε την έπαθα ...αλλά τώρα ...τώρα όχι πλέον ...τώρα η Λαμπρινη η παλιά επιστρέφει ...η αναισθησία είναι το μόνο που θα με προστατέψει ....δεν δείχνω τι νιώθω δεν πληγώνομαι ...τόσο απλό ....σιμπλ ας δατ
- συγνώμη για χθες ψυθίρισε
- τι είπες ;; του είπα υποτιμητικά
- είπα ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΧΘΕΣ
....δεν το εννοεί ...ποτέ δεν το εννοούσε
- πρέπει να φύγω είπα και έβαλα τα κανονικά μου ρούχα ( ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ δεν ξέρω πως κατέληξα με αλλά ρούχα και ούτε θέλω να μάθω )
Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς την πόρτα
- Λαμπρινη !!!
- γύρισα και τον κοίταξα με μίσος και δάκρυα στα μάτια ...μου ήταν ένας ξένος πλέον ...
- ΤΙ;! Του είπα απότομα
-.....τίποτα... ψυθίρισε ......
Δειλέ
Έφυγα και έκλεισα την πόρτα πίσω μου ....
...καταστράφηκα ...τώρα πρέπει απλά πρέπει να ψυχοθεραπευω τον εαυτό μου για ένα ολόκληρο χρόνο ...μπορεί και δυο ...δεν ξέρω θα δείξει ...πήγα σπίτι μου .....
Ξέσπασα στο σάκο μου για δυο ώρες
(Πιο πολύ βαρουσα με όλη μου τη δύναμη και μετά έκλαιγα παρα προπόνηση έκανα )
Τα παράτησα ...πήγα για μπάνιο καταϊδρωμένη ....
Άφησα το ζεστό νερό να ανεβεί μέχρι να γεμίσει η μπανιέρα και βυθίστηκα μέσα ....κράτησα την αναπνοή μου και βούτηξα το κεφάλι μου ....
Ησυχία ...όλα τα προβλήματα μου ήρθαν στην επιφάνεια ....πίεση από παντού ...από το σχολείο την προπόνηση τους γονείς μου την ζωή μου γενικά ...ένιωσα να ασφυκτυω και βγήκα στην επιφάνεια του νερού ....πήρα μια βαθιά ανάσα που γέμισε τα πνευμονία μου αλλά καθόλου την καρδιά μου ....
Πίσω στη ζωή χωρίς νόημα λοιπόν
Τουλάχιστον αυτή η ζωή μου θα είναι ασφαλής ...Την άλλη μέρα ξύπνησα από το ξυπνητήρι ...δεν υπάρχει πιο σπαστικό πράγμα ...προτιμώ να ξυπνάω όταν έχει μέρα μόνη μου ...
Πωωωω πάνε η πασχαλινές διακοπές ....σήμερα σχολείο
Πήρα την τσάντα μου έβαλα ένα φαρδύ τζιν και μια άσπρη φανέλα έκανα τα μαλλιά μου μια γαλλική και ξεκίνησα για το σχολείο ....Μέσα στην τάξη κοιμόμουν όρθια ....
Εμ βέβαια ηλίθια αφού δεν κοιμήθηκες καθόλου αυτό το βράδυ ....
Είχα κλείσει τα βλέφαρα μου και η μαριτινα με σκουντηξε ....η καθηγήτρια με κοιτούσε αυστηρά πωωω την μισώ αυτήν την χημικού ...ο γιος της παλιά με ήθελε και επειδή του έδωσα άκυρο ( ήταν πολύ μαλακας) από τότε αυτή με άγριοκοιταει....της χαμογέλασα αθώα ...δεν ήθελα μπλεξίματα πρώτη μέρα πρώτη ώρα ....
Το κουδούνι χτύπησε και εγώ βγήκα κατευθειαν από την τάξη ( όπως βλέπετε δεν συμπαθώ και πολύ τους συμμαθητές μου ) με την μαριτινα δίπλα μου ....
Βγήκαμε έξω και καθίσαμε στο συνηθισμένο μας παγκάκι ...σε λίγο ήρθε και η χρυσανθη ( η Άννα πηγαίνει σε άλλο σχολείο και ο Άρης το ίδιο ) ....
Τα βλέφαρα μου έκλειναν και δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ ούτε για ένα λεπτό ...
- κορίτσια εγώ την κάνω είπα και οι δυο τους με κοίταξαν έκπληκτες ...δεν συνηθίζω τις κοπάνες ...απλά είμαι μπουχτίσμενη με όλα αυτά ...θέλω νερό κάπου ήρεμα ...θέλω ....θέλω ...
- θέλω θάλασσα είπα και το βλέμμα μου άστραψε ....πήρα της τσάντα μου ξαι βγήκα κατευθειαν έξω από το σχολείο πήρα το πρώτο λεωφορείο και σε είκοσι λεπτά ήμουν στη θάλασσα ...
Δεν ήταν κανείς εκεί ...ευτυχώς γιατί δεν είχα μαγιό μαζί μου
Έβγαλα τα ρούχα μου και ενώ είχα μείνει με το φανελάκι και το εσώρουχο βούτηξα στα κρύα νερά ...ένας ηλεκτρισμός με διαπέρασε ...Αχ είναι τόσο ήρεμα εδώ μονολόγησα
Ξαφνικά είδα ένα ξανθό αγόρι με μακριά Μάλλια να κάθεται κοντά στην τσάντα μου έξω και να την κοιτάει ερωτηματικά ....κλέφτης ;!;
- ειιι αυτά είναι δικά μου είπα και βγήκα όσο πιο γρήγορα μπορούσα έξω ...αλλά Φτου Γαμωτο το πόδι μου χτύπησε σε ένα βράχο ....και βυθίστηκα στη θάλασσα ...το αγόρι με έβγαλε έξω και γελώντας μου είπε
- σου κάνω για κλέφτης ;!;
- Εεε από μακριά ; είπα και γελάσαμε
- αχχιλεας μου είπε
-Λαμπρινη χάρηκα
-λοιπόν Λαμπρινη πως και στη θάλασσα ενώ έχουμε σχολείο ;
- θα ρωτήσω και γω το ίδιο εσένα
-- είχα κάτι να σκεφτώ είπα με και οι δυο ταυτόχρονα ....
Μωρε λέτε να βρήκα την αδελφη ψυχή μου ;;;
YOU ARE READING
Love isn't real ?
Teen FictionΗ Λαμπρινή είναι ένα κορίτσι που βλέπει τα πράγματα πρακτικά και ρεαλιστικά ...είναι η λογική αυτοπροσώπως ......και η λογική δεν λογαριάζει συναισθήματα ...σωστά ?