Başlığı yazınca aklıma kız ismi geldi. Belki size de sadece bir isim çağrıştırdı. Ama isim olarak değil de özündeki anlamı için yazdım. Gizem. Gizem sevmem ben. Hem de hiç sevmem. Net şeyler severim net tavırlar net hisler net düşünceler. Ama gerçekler ya da hayat dediğimiz olgu istediğimiz kadar net olamıyor. Belki de biz netliğini göremiyoruz ya da görmek istemiyoruz. Bilemiyorum. Bu konuya nerden başladım? Şu an onu da hatırlayamıyorum. Neden böyle bir isim verdim? Neden bunun hakkında yazmak istedim? Hatırlayamıyorum.
Keyfim kaçık. Canım sıkkın. Sebebi de net değil. Dokunsan ağlarım ama sebep yok. Asabım bozuk. En ufak bir şeye patlayabilirim. Yok sebebe gerek yok. Ya da var da ben söylemiyorumdur. Söyleyemiyorumdur. Diyemiyorumdur. Zor geliyordur. Aciz gibi hissettiriyordur. Güçlü görünmek istiyorumdur. Olamaz mı?
Bu güçlü görünme işine de ayrı hastayım. Güçsüz insan görünce bi acıma duygusu dolar içinize. O insan sırf o suratını görmemek için güçlü rolü yapar. Benliğini değiştirir. "Hayatta kalmak için güçlü olmalısın." "Dünyada zayıflara yer yok." sana ne? Ben tek takılıp güçsüzlüğümle ölmek istiyorum belki. Ne zorluyorsun ki istediğin kalıba girmem için? Sana ne faydası var bunun? Etrafındaki her insanın güçlü görünmesi gibi bir olay var da benim mi haberim yok?
Konu dağıldı, ne diyordum? Ha "gizli durumlardan hoşlanmam" diyordum. Böyle miydi? Sadece gizli de değil, şu belirsizlik aslı mevzusu. O kadar iğrenç bir şey ki... Kolay keyfi kaçan sinirleri bozulan birisi değilim. Ama o belirsizlik durumu gelince kendimi toparlayamıyorum. Net olmuyor ya durum. Böyle araftasın. Yok mu çaresi? Hayatındaki tüm belirsizlikleri olmasa bile bir kısmını kaldırma çaresi yok mu?
Bak cidden üzülecek, yorulacak, bunları kaldırabilecek birisi değilim. Yapmayın. Salın beni doğama. Diyin ki sen burda durup şunu yapacaksın. Bitti. Kısa, öz, anlaşılır. Hayatımı böyle verin bana. Yoksa bu böyle çekilmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısacık Yazılar
RandomGenellikle depresyon hallerinde çıkan o kısacık parçalar. Kayıplara karışmadan yerini belli etmeli.