Aşk?

8 0 0
                                    

Sizce de basitleştirilmedi mi bu kelime? Kimisinin ayakları altında, kimisinin de abartılı baş tacı yapmasıyla basitleştirilip sadeleştirildi günümüzde. Oysa ki özeldi. Herkese nasip olmazdı aşk. Nedir aşk?

"Sonsuz sevgidir." demiştir bir hocam.

"Annenize duyduğunuz sevgi sonsuzdur. Babanıza duyduğunuz sevgi sonsuzdur. Sizi Yaradana -sizin için her kimse ya da değilse- duyduğunuz sonsuz sevgidir aşk."

Bana göre doğru bir açıklama ama biraz eksik sanki... Karşı cinse duyduğun o sonsuz sevginin içine sığamazsın hani, taşarsın dışına. Öyle ki gördüğün an yüzünden eksilmeyen gülümseme arkasını dönmesiyle bile durgunlaşır. Uçsuz bucaksız sevmektir aşk. İçinde patlayanları sayamamaktır. Saygıdır, huzurdur, kusursuzdur.

"Doyamadım." desen de hiçbir zaman varlığına bile doyamacağını bilmektir aşk. Onsuz saniyeleri hatta saliseleri sayabilirken onunla yılları unutmaktır aşk. Farklıdır, biraz da fazladır. Ağır gelir kimisine ama herkese güzel gelendir aşk.

Sabırdır, şükürdür. Orada bir yerde olduğunu bilmek, senin attığı gibi onun da kalbinin senin için attığını bilmenin büyüsüdür aşk. Destanlar yazılsa da adına bitmeyendir aşk.

"Kaldı mı hala?" diye düşündüğün an karşında belirendir aşk. Ondan başkasına yakışmayandır. Her geçen gün korkuturcansına büyüyendir. Sonu görülmeyen zaten sonu merak da edilmeyendir. Anlık görünse de son nefese kadardır aşk.

Sonsuz, dipsiz, içten içe taşandır aşk. Kıymetinin bilinmesi gerekendir. Sevdikçe sevilendir. Hayatın bize kattığı en güzel şeydir.

Kısacık YazılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin